^^^Dlatego właśnie takim powodzeniem cieszą się pozycje omawiające m.in. schematyczne liczenie całek, choćby zbiór (dobry zresztą, choć przeznaczony do odpowiednich celów oczywiście) Krysickiego i Włodarskiego do analizy. Dzięki temu, że na każdą całkę jest inna metoda, takie podejście (m.in. omawianie podstawień Eulera czy podstawienia uniwersalnego) przydaje się odbiorcom.
Zresztą tu analogia jest użyteczna, ponieważ jakkolwiek istnieje wiele sposobów na kobiety, to jest kilka właściwości, z których co najmniej jedna zazwyczaj zadziała (majętność, wygląd, prestiż wykonywanego zawodu – przy czym nie rozumiem, dlaczego niezaprzeczalna rola pierwszego i trzeciego tak niektórych wkurza, wszak są to rzeczy trudne do zmiany, ale jednak znaacznie łatwiej modyfikowalne niż rzekomo tak ważne „wnętrze").
Strasznie zgryźliwy na starość się zrobiłem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ćwiczenia z geometrii z algebrą liniową 1 na MIM, prowadzący (teraz już dr) A.Z.
„Wydaje mi się, że połowa z państwa się nudzi, połowa nie wie, o co w ogóle chodzi, a przekrój tych zbiorów jest zbiorem niepustym".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dr Jan Kraszewski, zajęcia ze Wstępu do Matematyki
„Relacja jest zwrotna, ponieważ każdy ma tę samą płeć, co ma".