Poprawka w sierpniu z matematyki 3 Technikum

Dla poszukujących jak najlepszego liceum.
lolek3213
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Poprawka w sierpniu z matematyki 3 Technikum

Post autor: lolek3213 »

Witam, jestem uczniem 3 klasy technikum informatycznego i mam za 2 dni egzamin poprawkowy (komis) aby przejść do 4 klasy.

Chciałbym żeby ktoś się podzielił informacją z albo własnego doświadczenia albo po prostu z wiedzy którą zdobył od innych piszących coś takiego dot. poprawki. Może ktoś wie jak taka poprawka wygląda?
Idę zupełnie nie spodziewając się niczego. Nie wiem jak to będzie wyglądać, nie wiem jaki będzie poziom zadań, nie wiem jakie zadania a nawet do nie dawna nie wiedziałem że piszę pisemny oraz ustny egzamin od kolegi który jest synem nauczycielki. Mój nauczyciel nic mi nie przekazał co do tej poprawki poza jej datą i godziną.

Bardzo się stresuje ale nie oczekuję odpowiedzi w stylu że "grunt to żeby się nie denerwować bo to prowadzi do klęski" bo o tym doskonale wiem. Ale gdy waha się to czy będzie się rok dłużej siedzieć w szkole mam prawo być zdenerwowany :/ Jak wy wspominacie poprawki? Trudno było? Nauczyciel szedł choć troche na rękę?

A po 2. to nie do końca wiem czego się spodziewać odnośnie zadań. Mam wydrukowaną podstawę programową 3 klasy której się uczę codziennie ale oczywistym jest że WSZYSTKIEGO nie jestem w stanie się nauczyć. To jest fizycznie nie wykonalne. Jaki jest poziom zadań? Oraz co ważniejsze - Dużo jest zadań? Bo nauczyłem się 3/4 podstawy programowej ale co jeśli jest tylko np. 10 zadań i to akurat z tematów z tej 1/4 podstawy programowej której się nie nauczyłem? Dlatego pytam własnie o te zadania. A byłoby cudownie jakby ktoś miał dostęp do linku do arkusza z jakiś zeszłorocznych poprawek, albo zdjęcie arkusza czy listę zadań.

Pytania ogólne Po prostu chciałbym się coś, cokolwiek dowiedzieć o takiej poprawce żeby ulżyć sobie tej okropnej niewiedzy