Temat pracy inżynierskiej / licencjackiej

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o studiowaniu: co wybrać? jakie są warunki przyjęć? życie studenckie? Zajrzyjcie tutaj!
Awatar użytkownika
Waylays
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 26 lis 2014, o 19:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Pomógł: 8 razy

Temat pracy inżynierskiej / licencjackiej

Post autor: Waylays »

Dobry,
w tym semestrze muszę sobie wybrać promotora i temat pracy inżynierskiej, w następnym semestrze mam obronę, a pół roku po tym mam obronę pracy licencjackiej. Promotora już teoretycznie mam. W związku z tym, żebym nie musiał ogarniać dwóch różnych tematów, zastanawiałem się nad jakimś ciekawym, który mógłbym zaatakować od dwóch stron, technicznej i teoretycznej. Nie jestem jednak pewien co do wyboru tematu, a właściwie ciężko mi taki znaleźć. Będą to moje pierwsze prace dyplomowe, więc nie mam doświadczenia i nie wiem jak to wygląda. Jeżeli znalazłaby się jakaś miła duszyczka, która mogłaby coś zaproponować, to byłbym bardzo wdzięczny. Jakiś temat, albo dziedzinę, czy wskazówkę, np. algorytmy i struktury danych, albo numeryczne całkowanie, czy rozwiązywanie równań różniczkowych. Może coś bardziej szczegółowego, albo jakiś konkretny problem.
squared
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1017
Rejestracja: 21 mar 2009, o 11:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 167 razy
Pomógł: 152 razy

Re: Temat pracy inżynierskiej / licencjackiej

Post autor: squared »

Trzeba się określić, w której dziedzinie się czujesz najlepiej, czy w probabilistyce, czy w analizie, czy w algebrze, czy w metodach numerycznych itd. Dopiero potem można coś doradzać.

Ja polecam tematy z probabilistyki - są i matematyczne, i z zastosowaniami, i z modelowaniem - wszystko na raz można mieć.

Swoją drogą promotor jest od tego, by doradzać i dawać przykładowe tematy.
Awatar użytkownika
Waylays
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 26 lis 2014, o 19:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy