Do czego szczególnie się przyłożyć? Jakie wymagania?

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
Dodonii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 4 paź 2011, o 23:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Do czego szczególnie się przyłożyć? Jakie wymagania?

Post autor: Dodonii »

Witam!
Jestem uczniem 2 klasy Technikum Informatycznego. Nie ukrywam, jestem średniakiem matematycznym co nie zmienia faktu że chciałbym zdawać maturę rozszerzoną z matmy.
Już teraz zapisałem się póki co na jedną godzinę dodatkowej matmy tygodniowo(korki) aby mieć jak najmniej problemów, do tego zamówiłem dwa zbiory zadań (nie wiem czy dobre: Matura z matematyki 2010 - . . . poziom podstawowy i rozszerzony oraz wersję tylko z poziomem podstawowym) aby codziennie rozwiązywać po pare zadań.
I mam takie pytanie czysto teoretyczne: Czy przez te 2,5 roku jakie mi zostało, zdołam się przygotować na tyle odpowiednio żeby zdać rozszerzoną matmę?
Po ukończeniu szkoły marzy mi się uczelnia jaką jest AGH w Krakowie.
Jeżeli chcę w ogóle myśleć o tej uczelni, na jakie przedmioty powinienem się dodatkowo "napalić"? Oprócz matmy w planach mam zdawanie rozszerzonego angielskiego i podstawę/rozszerzenie z fizyki lub podstawę geo. Czy może po prostu któryś z tych odpuścić?
Rozmyślałem nad takimi kierunkami jak
- Informatyka
- Mechatronika
- Automatyka i Robotyka
- Mechanika i budowa maszyn
I tu moje kolejne pytania. Na który z tych kierunków jest się najciężej dostać? Z opowiadań kolegów słyszałem że bez 90% z matmy rozszerzonej nie mam szans dostać się na informatykę. A jak z resztą kierunków?
Z góry olbrzymie dzięki za odpowiedzi i pomoc!
Pozdrawiam!
joe74
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 727
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 17:25
Płeć: Mężczyzna
Pomógł: 112 razy

Do czego szczególnie się przyłożyć? Jakie wymagania?

Post autor: joe74 »