Od zera do bohatera

Dyskusje o matematykach, matematyce... W szkole, na uczelni, w karierze... Czego potrzeba - talentu, umiejętności, szczęścia? Zapraszamy do dyskusji :)
Abmucak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 6 maja 2014, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Od zera do bohatera

Post autor: Abmucak »

Obecnie jestem uczniem 2 klasy LO, a do maturki już został rok . Chciałbym napisać maturę z rozszerzonej matematyki (zależy mi na uczelni wojskowej) na ok 70%-80%- to chyba realny wynik? Problem jest taki że rozszerzenie z matmy będe miał dopiero od 3 klasy lo, póki co jestem na profilu medycznym który w ogole to mnie nie przemawia. Jakie polecacie książki z teorią i zadaniami abym z 0 stał się bardzo dobrym w matematyce? Bardzo zależy mi na tej uczelni więc jestem bardzo zdeterminowany. Z góry dziękuje za wszystkie porady i propozycje "ksiązek i zbiorów". Miłego dnia!
Awatar użytkownika
steal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1043
Rejestracja: 7 lut 2007, o 18:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Białystok|Warszawa
Podziękował: 6 razy
Pomógł: 160 razy

Od zera do bohatera

Post autor: steal »

W Twojej sytuacji będzie to wymagało wiele wysiłku, musisz sobie z tego zdać sprawę.
Maturę pisałem kilka lat temu, korzystałem ze zbioru Andrzeja Kiełbasy "Matura z matematyki". Obecne wydania powinny być równie dobre do przygotowania się egzaminu.
Abmucak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 6 maja 2014, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Od zera do bohatera

Post autor: Abmucak »

Tylko jedna książka wystarczy? Wiem że to duży i twardy orzech do zgryzienia, ale ta decyzja waży praktycznie na całym życiu
Awatar użytkownika
steal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1043
Rejestracja: 7 lut 2007, o 18:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Białystok|Warszawa
Podziękował: 6 razy
Pomógł: 160 razy

Od zera do bohatera

Post autor: steal »