Badania reklam

Procesy stochastyczne. Sposoby racjonalizowania wielkich ilości informacji. Matematyka w naukach społecznych.
Awatar użytkownika
eerroorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: 8 kwie 2006, o 09:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 58 razy
Pomógł: 10 razy

Badania reklam

Post autor: eerroorr » 5 gru 2008, o 15:46

Mam problem z zadaniem:
Z badań empirycznych wynika, że reklamy dłuższe niż 40 sekund są zbyt długie i nie osiągają zamierzonego skutku, odstraszając klienta. Jaki procent reklam odstrasza telewidzów w pewnej stacji telewizyjnej, jeśli wiadomo, że 75% reklam jest krótszych niż 35 sekund, a 20% reklam trwa od 30 do 40 sekund ?

Z czego mogę skorzystać, żeby to rozwiązać ?

ODPOWIEDZ