Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Wojewódzkie. Regionalne. Miejskie. Szkolne. Klasowe;)
Christaad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 24 lis 2008, o 18:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 1 raz

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Christaad » 1 kwie 2009, o 15:13

Cóż. Ja nie złożę broni i będę próbował dostać się do poznańskiej VIII
Próg to jedyne 160pkt.

milkean
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 28 mar 2009, o 23:10
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: milkean » 1 kwie 2009, o 16:58

A mi sie wydawalo ze unia jest bardziej human;p ale mieli finaliste w fiz w tym roku ^^ Kudlicki - Zamoy to prawdopodobnie najlepszy nauczyciel fizyki w lbn;p Pan bolibok to dobry z mat ^^ podobny do mojego w gim;p Ale nie wiem jaki on profil bedzie uczyl;) w piatek sie spytam:P A co do informatyki w staszicu - wiekszosc po pierwszym roku nie chce miec juz inf xd bo robia takie glupie rzeczy podobno ^^ Cos w rodzaju ksiegowosci;p

Zulus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 14 sie 2008, o 21:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Zulus » 1 kwie 2009, o 18:30

Nie mow No coz w piatek sie zobaczy, w koncu jest jeszcze duuuzo czasu na decyzję...

Awatar użytkownika
emator2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: 4 lis 2008, o 19:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51° 08'N 22° 50'E
Podziękował: 10 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: emator2 » 1 kwie 2009, o 21:48

Przypominam, że Unia miała w ubiegłym roku złotego medalistę MOM-a. W tym roku znowu jest finalista, podobno z aspiracjami do kolejnego złota(tak prof. Tymicki mówił )

BTW. Chyba wystarczy już tego offtopu. Trzeba założyć temat w "U progu liceum" i tam sobie pogadamy

MagdaW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 760
Rejestracja: 18 mar 2008, o 10:23
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: z Lublina
Podziękował: 32 razy
Pomógł: 177 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: MagdaW » 1 kwie 2009, o 22:57

A ja sknociłam w tym roku konkurs kuratoryjny na całego (Na drugim etapie po raz drugi miałam maksymalną ilość punktów, ale trzeci etap jak zawsze nie wyszedł), więc całe szczęście, że mam tytuł laureata OMG. Tak widocznie miało być...

ps.


Ten finalista z aspiracjami to użytkownik michaln90. Ja jestem z Lublina. Pewnie trafię do Unii, aczkolwiek nad Staszicem też się zastanawiam. Oprócz tego chciałabym zdawać do Matexu do Warszawy. Naprawdę bardzo chciałabym tam trafić i jeśli nie spróbuję, to nigdy sobie tego nie daruję.: ) Jeśli chodz o pana Boliboka- nie zawsze uczy matematyki w klasach matematycznych. Chodzę na koło UMCS i wiem, w jaki sposób uczy, wiem także, jak uczy pan Tymicki (III LO). Jeśli chodzi o OM to od nauczyciela wcale tak dużo nie zależy (chyba, że zniechęci do przedmiotu). To raczej zależy od pracy ucznia. Profesor Tymicki jest o tyle w porządku, że się do tego potrafi przyznać (Jacek Jendrej podobno jest dużo lepszy od niego), co niestey jest rzadkością wśród grona pedagogicznego. Nie wydaje mi się jednak, żeby na lubelszczyźnie był jakiś nauczyciel wyraźnie najlepszy.

Zulus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 14 sie 2008, o 21:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnik

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Zulus » 1 kwie 2009, o 23:50

No to ja chyba leże na polu "miecia pojecia o lubelskich liceach" Moze mi ktos poradzic gdzie powinienem isc jesli zalezy mi glownie na infie - czytaj w dalekiej perspektywie uczestnictwo w OI... Z góry dzięki

Mruczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1111
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 23 razy
Pomógł: 155 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Mruczek » 29 maja 2009, o 13:34

Dziś odbyło się zakończenie Kuratoryjnych Konkusów woj. lubelskiego.

Wiking
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 1 cze 2009, o 12:33
Płeć: Mężczyzna

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Wiking » 1 cze 2009, o 12:36

Cześć. Macie może pytania i odpowiedzi do I etapu konkursu w lubelskim. Potrzebne wybitnie szybko. Dzięki.

Mruczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1111
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 23 razy
Pomógł: 155 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Mruczek » 1 cze 2009, o 15:32

Z którego roku?

Wiking
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 1 cze 2009, o 12:33
Płeć: Mężczyzna

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Wiking » 1 cze 2009, o 15:38

2008rok prosze

Awatar użytkownika
emator2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: 4 lis 2008, o 19:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51° 08'N 22° 50'E
Podziękował: 10 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: emator2 » 1 cze 2009, o 17:21

Po co laureatowi fiz. i hist. zadania pierwszego etapu z matmy?

Wiking
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 1 cze 2009, o 12:33
Płeć: Mężczyzna

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Wiking » 1 cze 2009, o 20:51

Poduczyć się na konkurs. A Ty kto? Wybitnie się zdziwiłem, że ktoś mnie tu zna? Kompletnie nie wiem kto Ty? Ale o konkurs proszę.

Awatar użytkownika
emator2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: 4 lis 2008, o 19:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51° 08'N 22° 50'E
Podziękował: 10 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: emator2 » 1 cze 2009, o 21:32

Osobiście się nie znamy, ale mamy podobne nicki tutaj i na forum "unijnym" . Właśnie o zaskoczenie chodziło xD.

Zadanek z tego etapu jakimś dziwnym trafem nie mam (wyparowały?), ale na nich raczej nie potrenujesz przed konkursem, bo były mniej więcej na poziomie sprawdzianu z 3 gim.- 5 zadań normalnych + "gwiazdkowe" z podzielnością, które było jedynym ciekawszym zadaniem.

Wiking
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 1 cze 2009, o 12:33
Płeć: Mężczyzna

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: Wiking » 1 cze 2009, o 21:49

A może coś pamiętasz? To konkurs wewnątrzszkolny, więc nic szczególnego. A Ty z jakiego gimnazjum jesteś Emator?

Awatar użytkownika
emator2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 127
Rejestracja: 4 lis 2008, o 19:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 51° 08'N 22° 50'E
Podziękował: 10 razy

Kuratoryjny konkurs matematyczny dla gimnazjum 2008/2009

Post autor: emator2 » 1 cze 2009, o 22:38

Z "elitarnego" Gimnazjum nr 1 w Piaskach im. Antoniego Norberta Patka .

Treści słabo pamiętam, tylko utkwiło mi w pamięci zadanie z podzielnością, prawdopodobnie chodziło o kombinacje numerów telefonu. Pierwsze zadanie rozwiązywało się prostym równaniem, było jedno geometryczne, w którym kluczową rolę odgrywały kąty 30, 60, 90 i na pewno jakieś procenty.

ODPOWIEDZ