Analizowanie schematów

wapnk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 11 paź 2016, o 17:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 3 razy

Analizowanie schematów

Post autor: wapnk »

Witam. Studiuję na WAT wydzial elektronika i telekominkacja i mam problemy z przedmiotem "Obwody i sygnały" tzn wczesniej nie miałem styczności z elektryką , nawet fizyki nie miałem w liceum więc "liczenie obwodów" jest dla mnie nowością. Pisze ponieważ chciałym poprosić aby ktoś podesłał link (jesli takowy posiada) to filmiku gdzie ktos objasnia jak czytac obwody elektryczne . Znam naprawde tylko podstawy podstaw ale to nie wystarczy zeby policzyc jakis bardziej skoplikowany obwód
Awatar użytkownika
wujomaro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2154
Rejestracja: 27 lis 2009, o 19:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 11 razy
Pomógł: 299 razy

Re: Analizowanie schematów

Post autor: wujomaro »

Poponuję wpisać taką frazę w google i poszukać.
Pozdrawiam!
wapnk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 11 paź 2016, o 17:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 3 razy

Re: Analizowanie schematów

Post autor: wapnk »

brawo mistrzu ! gdyby to mi pomogło to bym nie dawał tu postu ...
Awatar użytkownika
mdd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1897
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 10:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Pomógł: 512 razy

Analizowanie schematów

Post autor: mdd »

wapnk pisze: a ja dalej mam problem bo nic nie rozumiem
Jak to nic? Rozumiesz, że masz problem (ja nie żartuję, ani nie próbuję Ciebie "dołować"). Podobno znasz "podstawy podstaw". Czyli co dokładnie masz na myśli?
wapnk pisze:Studiuję na WAT wydzial elektronika i telekominkacja i mam problemy z przedmiotem "Obwody i sygnały" tzn wczesniej nie miałem styczności z elektryką , nawet fizyki nie miałem w liceum więc "liczenie obwodów" jest dla mnie nowością