Jak wygląda wykres funkcji dzeta riemanna?
-
seiwopurk 1
- Użytkownik

Witam.
Jestem początkującym, więc proszę o odpowiedź, bo w internecie nie znajduję.
(1.) Chodzi o to jakie są osie współrzędnych funkcji dzeta Riemanna, taka że jedna pokazuje jej wartość. Bo nie rozumiem tego jak wygląda przykładowe zero zespolone(nietrywialne?) tej funkcji na wykresie oraz gdzie jest ta prosta \(\displaystyle{ R=\frac12}\).
(2.) Prosiłbym również o podanie razem z rozwiązaniem przykładowego zespolonego zera funkcji dzeta Riemanna. Chodzi mi o tę sławną hipotezę Riemanna
Dziękuje.
Jestem początkującym, więc proszę o odpowiedź, bo w internecie nie znajduję.
(1.) Chodzi o to jakie są osie współrzędnych funkcji dzeta Riemanna, taka że jedna pokazuje jej wartość. Bo nie rozumiem tego jak wygląda przykładowe zero zespolone(nietrywialne?) tej funkcji na wykresie oraz gdzie jest ta prosta \(\displaystyle{ R=\frac12}\).
(2.) Prosiłbym również o podanie razem z rozwiązaniem przykładowego zespolonego zera funkcji dzeta Riemanna. Chodzi mi o tę sławną hipotezę Riemanna
Dziękuje.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, o 19:55 przez seiwopurk 1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
bartek118
- Użytkownik

- Podziękował: 15 razy
(1) Funkcja ta jest określona na prawie całym \(\displaystyle{ \mathbb{C}}\) o wartościach w \(\displaystyle{ \mathbb{C}}\), zatem wykres jest czterowymiarowy, a co za tym idzie - nie da się go ot tak narysować.
-
seiwopurk 1
- Użytkownik

A nie jest przypadkiem tak, że ma trzy współrzędne \(\displaystyle{ a,b,c: a=\zeta(z), b=Re, c=Im}\)?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, o 20:35 przez Jan Kraszewski, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Brak LaTeX-a. Proszę zapoznaj się z instrukcją: http://matematyka.pl/latex.htm .
Powód: Brak LaTeX-a. Proszę zapoznaj się z instrukcją: http://matematyka.pl/latex.htm .
-
seiwopurk 1
- Użytkownik