Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Zdania. Tautologie. Język matematyki. Wszelkie zagadnienia związane z logiką matematyczną...
semm7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2007, o 14:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: k-kozle

Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Post autor: semm7 »

Witam:) Jestem studentem pierwszego roku elektrotechniki i mam taki przedmiot jak logika i teoria mnogosci, mam straszne problemy z tym przedmiotem, PROSZE O POMOC, musze zrobic sprawozdanie ktore ma wygladac nastepujaco: np. ide kupic lodowke, teraz musze podawac zmienne czyli jedna lodowka zrzera duzo pradu i jest tania druga jest bardziej ekonomiczna lecz jest drozsza a trzecia jest najdrozsza ale za to najbardziej ekonomiczna i mam narysowac drzewko logicze itp. mam straszny problem ((( prosze o jakies podpowiedzi lub materialy pomocnicze HELP ME............ z gory dziekuje
Sage!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 7 wrz 2006, o 01:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Milanówek
Pomógł: 2 razy

Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Post autor: Sage! »

Tutaj na lodówkach nikt specjalnie się nie zna.
semm7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2007, o 14:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: k-kozle

Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Post autor: semm7 »

To byl tylko moj wymyslony przyklad z ta lodowka )) po prostu musze sam cos wymyslec a nie wiem jak mam sie do tego zabrac (( musze zrobic to na obojetnie jakim przykladzie, miec przyklad i rozrysowac ten przyklad jako drzewko oraz obliczyc, a nie mam punktu zaczepienia
Jan Kraszewski
Administrator
Administrator
Posty: 34281
Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 5203 razy

Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Post autor: Jan Kraszewski »

Szczerze mówiąc, po Twoich wyjaśnieniach nie bardzo wiem, co masz zrobić...
JK
semm7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 15 sty 2007, o 14:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: k-kozle

Sprawozdanie LOGIKA I rok :(

Post autor: semm7 »