Strona 95 z 604

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 9 maja 2013, o 23:50
autor: Althorion
. Szczególnie punkt VI jest rozczulający.

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 00:19
autor: Jan Kraszewski
Mnie najbardziej spodobało się to:

Wyobraźmy sobie sześcian, który ma sześć tysięcy ścian.

JK

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 09:14
autor: wiskitki
Niektóre z tych błędów są aż nieprawdopodobne, o tym skracaniu \(\displaystyle{ \frac{\sin x}{x}=\sin}\) to słyszałem już wiele razy, ale nie chce mi się wierzyć, że piszą tak ludzie, którzy dostali się na matmę.

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 09:28
autor: JakimPL
Student zapisał raz:

\(\displaystyle{ \lim_{x\to 0} \frac{\sin 3x}{\sin 2x} = \frac{3}{2}}\)

W wyjaśnieniu podał, że funkcje sinus się upraszczają. To się faktycznie zdarza .

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 10:05
autor: Frey
JakimPL, ludzie mają fart

Świetne te błędy, niektóre genialne wręcz. Wiadomo czasami komuś coś się pokręci, ale niektóre rzeczy rozwalają np. "brak gumki nie pozwala mi narysować wykresu"

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 10:25
autor: miki999
Mi się najbardziej spodobały:
Niech zdarzenie \(\displaystyle{ A}\) oznacza, że czerwony tramwaj jedzie z prawej strony. Wtedy zdarzenie przeciwne do \(\displaystyle{ A}\) oznacza, że niebieski tramwaj jedzie z przeciwnej strony.
Zakładam, że tożsamość jest prawdziwa dla każdego \(\displaystyle{ n = 1}\)

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 10:39
autor: norwimaj
JakimPL pisze:Student zapisał raz:

\(\displaystyle{ \lim_{x\to 0} \frac{\sin 3x}{\sin 2x} = \frac{3}{2}}\)

W wyjaśnieniu podał, że funkcje sinus się upraszczają. To się faktycznie zdarza .
Już się bałem, że o mnie chodzi, ale na szczęście nie, bo inne liczby. 329035.htm#p5069073

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 10 maja 2013, o 16:13
autor: yorgin
Althorion pisze:. Szczególnie punkt VI jest rozczulający.
Oh chyba sam zacznę spisywać takie rzeczy, a sporo słyszałem
Wykładowca:

Tomas z Akwinu mało jadł, dużo pił. A żył tylko 40 lat. A Ci menele żyją w nieskończoność.
Praca magisterska:

przy tak samo wysokim poziomie użyteczności uzyskanym przez Adama, Beata może osiągnąć znacznie wyższe zadowolenie

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 15 maja 2013, o 18:27
autor: Frey
Tak podzielę się z Wami jedną historyjką.

Dzisiaj miałem wyniki jednego z kolokwium.

Było tam polecenie do zadania, aby przedstawić graficzne rozwiązanie zadania (wykres). Wszyscy na kolokwium rysują jakieś wykres kreślą te krzywe. Jak dla mnie nie dało rady, za dużo zmiennych, nie ma jak ich redukować zbytnio. W ostatnim akcie desperacji napisałem w podpunkcie "Jak to narysować?". Dzisiaj okazało się, że prowadzący sobie z nas zażartował na wykresie 2D nie dało się tego zrobić , a ja dostałem max z ten podpunkt i swój "komentarz"

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 15 maja 2013, o 18:47
autor: Jan Kraszewski
Forum wyrabia intuicję matematyczną.

JK

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 20 maja 2013, o 13:45
autor: ares41
... nId,970267 Ktoś chętny przetestować ?

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 20 maja 2013, o 14:09
autor: miki999
Później na wywiadówce:

- Proszę Pani, Pani syn miał same dwóje z klasówek z matematyki, a teraz ma same piątki. Co się stało?
- A rażę go prądem parę razy w tygodniu.

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 20 maja 2013, o 16:58
autor: Frey
Z tym rażeniem prądem to akurat musi działać i to jest bardzo skuteczna metoda (generalnie można ją wykorzystać także do nauki innych przedmiotów w ostateczności).

Moim zdaniem działa to następująco:
Robimy test czy ktoś uczy się matematyki. Jeśli Tak (uczy się) to zostawiamy, jeśli nie uczy się to razimy prądem i sprawdzamy ponownie test To musi działać!
Chyba właśnie odkryliśmy rozwiązanie na poprawę polskiego systemu edukacji!

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 20 maja 2013, o 17:27
autor: yorgin
Frey pisze: Moim zdaniem działa to następująco:
Robimy test czy ktoś uczy się matematyki. Jeśli Tak (uczy się) to zostawiamy, jeśli nie uczy się to razimy prądem i sprawdzamy ponownie test To musi działać!
Ja proponuję umieścić to w pętli:

Kod: Zaznacz cały

repeat until false
W ten sposób zawsze będzie motywacja do nauki

Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat

: 20 maja 2013, o 17:34
autor: Frey
Dokładnie taką pętle miałem na myśli. Kto pisze list o ministerstwa edukacji?