Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
-
- Administrator
- Posty: 34298
- Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 3 razy
- Pomógł: 5203 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Mnie najbardziej spodobało się to:
Wyobraźmy sobie sześcian, który ma sześć tysięcy ścian.
JK
Wyobraźmy sobie sześcian, który ma sześć tysięcy ścian.
JK
- wiskitki
- Użytkownik
- Posty: 503
- Rejestracja: 29 kwie 2011, o 21:39
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 176 razy
- Pomógł: 29 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Niektóre z tych błędów są aż nieprawdopodobne, o tym skracaniu \(\displaystyle{ \frac{\sin x}{x}=\sin}\) to słyszałem już wiele razy, ale nie chce mi się wierzyć, że piszą tak ludzie, którzy dostali się na matmę.
- JakimPL
- Użytkownik
- Posty: 2401
- Rejestracja: 25 mar 2010, o 12:15
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 43 razy
- Pomógł: 459 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Student zapisał raz:
\(\displaystyle{ \lim_{x\to 0} \frac{\sin 3x}{\sin 2x} = \frac{3}{2}}\)
W wyjaśnieniu podał, że funkcje sinus się upraszczają. To się faktycznie zdarza .
\(\displaystyle{ \lim_{x\to 0} \frac{\sin 3x}{\sin 2x} = \frac{3}{2}}\)
W wyjaśnieniu podał, że funkcje sinus się upraszczają. To się faktycznie zdarza .
- Frey
- Użytkownik
- Posty: 3299
- Rejestracja: 11 paź 2008, o 18:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Skierniewice
- Podziękował: 48 razy
- Pomógł: 243 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
JakimPL, ludzie mają fart
Świetne te błędy, niektóre genialne wręcz. Wiadomo czasami komuś coś się pokręci, ale niektóre rzeczy rozwalają np. "brak gumki nie pozwala mi narysować wykresu"
Świetne te błędy, niektóre genialne wręcz. Wiadomo czasami komuś coś się pokręci, ale niektóre rzeczy rozwalają np. "brak gumki nie pozwala mi narysować wykresu"
- miki999
- Użytkownik
- Posty: 8691
- Rejestracja: 28 lis 2007, o 18:10
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 36 razy
- Pomógł: 1001 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Mi się najbardziej spodobały:
Niech zdarzenie \(\displaystyle{ A}\) oznacza, że czerwony tramwaj jedzie z prawej strony. Wtedy zdarzenie przeciwne do \(\displaystyle{ A}\) oznacza, że niebieski tramwaj jedzie z przeciwnej strony.
Zakładam, że tożsamość jest prawdziwa dla każdego \(\displaystyle{ n = 1}\)
-
- Użytkownik
- Posty: 5101
- Rejestracja: 11 mar 2011, o 16:31
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 52°16'37''N 20°52'45''E
- Podziękował: 4 razy
- Pomógł: 1001 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Już się bałem, że o mnie chodzi, ale na szczęście nie, bo inne liczby. 329035.htm#p5069073JakimPL pisze:Student zapisał raz:
\(\displaystyle{ \lim_{x\to 0} \frac{\sin 3x}{\sin 2x} = \frac{3}{2}}\)
W wyjaśnieniu podał, że funkcje sinus się upraszczają. To się faktycznie zdarza .
- yorgin
- Użytkownik
- Posty: 12762
- Rejestracja: 14 paź 2006, o 12:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 17 razy
- Pomógł: 3440 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Oh chyba sam zacznę spisywać takie rzeczy, a sporo słyszałemAlthorion pisze:. Szczególnie punkt VI jest rozczulający.
Wykładowca:
Tomas z Akwinu mało jadł, dużo pił. A żył tylko 40 lat. A Ci menele żyją w nieskończoność.
Praca magisterska:
przy tak samo wysokim poziomie użyteczności uzyskanym przez Adama, Beata może osiągnąć znacznie wyższe zadowolenie
- Frey
- Użytkownik
- Posty: 3299
- Rejestracja: 11 paź 2008, o 18:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Skierniewice
- Podziękował: 48 razy
- Pomógł: 243 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Tak podzielę się z Wami jedną historyjką.
Dzisiaj miałem wyniki jednego z kolokwium.
Było tam polecenie do zadania, aby przedstawić graficzne rozwiązanie zadania (wykres). Wszyscy na kolokwium rysują jakieś wykres kreślą te krzywe. Jak dla mnie nie dało rady, za dużo zmiennych, nie ma jak ich redukować zbytnio. W ostatnim akcie desperacji napisałem w podpunkcie "Jak to narysować?". Dzisiaj okazało się, że prowadzący sobie z nas zażartował na wykresie 2D nie dało się tego zrobić , a ja dostałem max z ten podpunkt i swój "komentarz"
Dzisiaj miałem wyniki jednego z kolokwium.
Było tam polecenie do zadania, aby przedstawić graficzne rozwiązanie zadania (wykres). Wszyscy na kolokwium rysują jakieś wykres kreślą te krzywe. Jak dla mnie nie dało rady, za dużo zmiennych, nie ma jak ich redukować zbytnio. W ostatnim akcie desperacji napisałem w podpunkcie "Jak to narysować?". Dzisiaj okazało się, że prowadzący sobie z nas zażartował na wykresie 2D nie dało się tego zrobić , a ja dostałem max z ten podpunkt i swój "komentarz"
-
- Administrator
- Posty: 34298
- Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 3 razy
- Pomógł: 5203 razy
- miki999
- Użytkownik
- Posty: 8691
- Rejestracja: 28 lis 2007, o 18:10
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 36 razy
- Pomógł: 1001 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Później na wywiadówce:
- Proszę Pani, Pani syn miał same dwóje z klasówek z matematyki, a teraz ma same piątki. Co się stało?
- A rażę go prądem parę razy w tygodniu.
- Proszę Pani, Pani syn miał same dwóje z klasówek z matematyki, a teraz ma same piątki. Co się stało?
- A rażę go prądem parę razy w tygodniu.
- Frey
- Użytkownik
- Posty: 3299
- Rejestracja: 11 paź 2008, o 18:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Skierniewice
- Podziękował: 48 razy
- Pomógł: 243 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Z tym rażeniem prądem to akurat musi działać i to jest bardzo skuteczna metoda (generalnie można ją wykorzystać także do nauki innych przedmiotów w ostateczności).
Moim zdaniem działa to następująco:
Robimy test czy ktoś uczy się matematyki. Jeśli Tak (uczy się) to zostawiamy, jeśli nie uczy się to razimy prądem i sprawdzamy ponownie test To musi działać!
Chyba właśnie odkryliśmy rozwiązanie na poprawę polskiego systemu edukacji!
Moim zdaniem działa to następująco:
Robimy test czy ktoś uczy się matematyki. Jeśli Tak (uczy się) to zostawiamy, jeśli nie uczy się to razimy prądem i sprawdzamy ponownie test To musi działać!
Chyba właśnie odkryliśmy rozwiązanie na poprawę polskiego systemu edukacji!
- yorgin
- Użytkownik
- Posty: 12762
- Rejestracja: 14 paź 2006, o 12:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 17 razy
- Pomógł: 3440 razy
Off-topic, czyli dyskusje na każdy temat
Ja proponuję umieścić to w pętli:Frey pisze: Moim zdaniem działa to następująco:
Robimy test czy ktoś uczy się matematyki. Jeśli Tak (uczy się) to zostawiamy, jeśli nie uczy się to razimy prądem i sprawdzamy ponownie test To musi działać!
Kod: Zaznacz cały
repeat until false