AiR czy MiBM

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o studiowaniu: co wybrać? jakie są warunki przyjęć? życie studenckie? Zajrzyjcie tutaj!
janusz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 30 wrz 2019, o 17:11
Płeć: Mężczyzna

AiR czy MiBM

Post autor: janusz25 »

Witam,

Dostałem się na studia zaoczne AiR i MiBM. Jestem już kilka lat po LO(mam 32 lata) i wiedza z matmy i fizyki trochę zanikła. Staram się powoli nadrabiać zaległości. Kilka lat pracuję jako ślusarz i spawacz, doświadczenie z automatyką i elektryką( oprócz spawania) mam małe, postanowiłem w tym roku rozwijać swoją wiedzę do czego zachęca mnie też pracodawca ponieważ planuje wdrażać nowe maszyny do firmy.Szefostwo chce kupić do firmy robota spawalniczego więc oni bardziej przekonują mnie do automatyki i robotyki( mają mi zrobić wszystkie potrzebne kursy). Chciałem się poradzić który kierunek jest lepszy? Myślałem bardziej nad MiBM oraz później zrobić kurs IWE ale kusi mnie AiR. Czy mając trochę zaległości, sumiennie pracując mam szansę na ukończenie studiów?
Awatar użytkownika
Gosda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: 29 cze 2019, o 19:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oulu
Podziękował: 42 razy
Pomógł: 60 razy

Re: AiR czy MiBM

Post autor: Gosda »

Podejrzewam, że odpowiedź mocno zależy od tego, jakie miasto. W jednym lepsza będzie automatyka, w drugim drugi kierunek :)
Awatar użytkownika
kerajs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 8570
Rejestracja: 17 maja 2013, o 10:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 306 razy
Pomógł: 3347 razy

Re: AiR czy MiBM

Post autor: kerajs »

To zupełnie różne kierunki, nawet jeśli na mechanice będzie Robotyka jako specjalizacja. Prócz podobnego zakresu matematyki i fizyki (na AiR program może być szerszy) to wspólny jest jedynie lektorat i WF (którego na studiach zaocznych nie ma). Który kierunek łatwiej skończyć? Prawdopodobnie MiBM, lecz sporo zależy od specyfiki uczelni (patrz post wyżej).