Matematyka w ekonomii UJ

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o studiowaniu: co wybrać? jakie są warunki przyjęć? życie studenckie? Zajrzyjcie tutaj!
crissen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 2 wrz 2011, o 17:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poland

Matematyka w ekonomii UJ

Post autor: crissen »

Witam,
Chciałbym dowiedzieć się więcej na temat tego kierunku, głównie chodzi mi o przedmioty matematyczne i ich poziom. W liceum uczęszczałem do klasy mat-inf i obecnie jestem studentem pierwszego roku politechniki łódzkiej. Miałem możliwość już od tego roku studiowania matematyki w ekonomii na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednak wybrałem politechnikę przez namowy nauczycieli i bliskich. Od zawsze chciałem zajmować się finansami z prostej przyczyny, lubię to robić i najbardziej widzę się w tej dziedzinie. Studiowanie czegoś, co w ogóle nie pociąga jest męczarnią, dlatego też od października chciałbym zacząć studia związane z finansami, a że zawsze marzył mi się Kraków więc biorę pod uwagę tylko uczelnie z Krakowa. Ze względu na to, że przez zły wybór jestem zmuszony do zmiany kierunku studiów, a co za tym idzie, będę rok w plecy, chciałbym tym razem dobrze wybrać. Dlatego chciałbym dowiedzieć się czy ambitny student, który nie był olimpijczykiem ani geniuszem jest w stanie skończyć studia na tym kierunku? Chcę dodać, że zdałem maturę rozszerzoną i to całkiem nieźle. Z analizą matematyczną i algebrą mam styczność na obecnych studiach. Na politechnice nie wygląda to jakoś strasznie ale wiem, że na matematyce będzie to bardziej zaawansowane i liczę się z tym. Martwi mnie tylko przedmiot topologia, z którym nie miałem do czynienia. Ewentualnie biorę pod uwagę ekonomię, ale wiem, że rynek pracy jest zapełniony ekonomistami i lepsza perspektywa byłaby po matematyce. Prosiłbym o rzetelne odpowiedzi. Każda informacja jest dla mnie ważna. Pozdrawiam.
szw1710

Matematyka w ekonomii UJ

Post autor: szw1710 »