Błąd konwersji pdf-doc/odt/mobi itd.

Mathematica, Matlab, Statistica, LaTeX i wszelkiego rodzaju oprogramowanie przydatne matematykowi w pracy. Miejsca w sieci poświęcone zagadnieniu.
shreder221
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: 5 cze 2015, o 21:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 50 razy
Pomógł: 2 razy

Błąd konwersji pdf-doc/odt/mobi itd.

Post autor: shreder221 »

Dzień dobry
Nie do końca wiedziałem gdzie ten temat umieścić, a chciałem na tym forum bo dosyć prawdopodobne że w tej społeczności ktoś się z tym problemem spotkał. Analogiczny temat umieściłem na forum elektrody.

Przez przypadek sformatowałem dysk na którym miałem jedyną roboczą kopię raportów w odt oraz dane do nich (w exelu i scidavisie). Nie znam się na odzyskiwaniu danych z dysków (kopie były i na hdd i na ssd jbc) ale znalazłem na mailu prawie gotowy dokument pdf. Wrzuciłem do różnych konwerterów online i praktycznie każdy źle konwertował otrzymując np

Kod: Zaznacz cały

Podczas drugine pracowni prznprowadziliśmz 3 pomiarz.
Identyczny tekst otrzymuję ręcznie kopiując tekst z pdf do odt. Ponadto od pewnego momentu wszystko się rozłazi, tekst zaczyna być składowany w ramkach o szerokości kilku mm. Co jak podejrzewam spowodowane jest problemem z interpretacją zdjęć z podpisami.
Wszystkie wykresy i rysunki są nie do złożenia, można ręcznie wszystko poprawić, ręcznie robić ssa w pdfie wycinać obrazki i wklejać do tekstu itd, do czego zresztą się zabrałem ale czasu mam bardzo niewiele a ręczne poprawienie zajmie strasznie dużo czasów.
Macie pomysł jak szybko to naprawić?
OShon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 4 mar 2014, o 00:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: VBATools | Kraków | Poland | Europe | Earth | SolSystem | SomewareInSpace
Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy

Re: Błąd konwersji pdf-doc/odt/mobi itd.

Post autor: OShon »