Okropny problem z matematyką
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 paź 2007, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: się biorą dzieci?
Okropny problem z matematyką
A mógłbyś przybliżyć mi ten KONKRETNY problem, czy miał on jakieś papiery...?
- Lady Tilly
- Użytkownik
- Posty: 3807
- Rejestracja: 4 cze 2005, o 10:29
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: nie wiadomo
- Podziękował: 1 raz
- Pomógł: 712 razy
Okropny problem z matematyką
Skorzystaj z poniższych ćwiczeń:
1. Picie wody
Woda jest jedną z najważniejszych substancji w ciele, stanowi 45% do75% jego całkowitej wagi. Jest konieczna nie tylko do życia ale i do uczenia się. Odgrywa ważną rolę w elektrycznej aktywności ciała, dystrybucji tlenu i odżywianiu. Woda jest czynnikiem energetyzującym, Regularne picie wody małymi łykami utrzymuje ciało nawodnionym i pracującym z optymalną efektywnością. Osoby zdrowe powinny pić dziennie około 1 litra wody na 45 kg wagi ciała. Pozwól swoim uczniom popijać wodę w czasie trwania zajęć, a szczególnie przed czy po ćwiczeniach gimnastyki mózgu.
2. Ruchy naprzemienne
Ruchy naprzemienne - naprzemienne chodzenie w miejscu polegające na dotyku prawym kolanem do lewego łokcia i prawym łokciem do lewego kolana. Naprzemienne, równoczesne odchylanie lewej nogi, prawej ręki oraz lewej ręki i prawej nogi, albo- również naprzemienne - dotykanie prawą ręką lewej stopy i lewą ręką stopy prawej. – poprawiają pisanie, słuchanie, pamięć , czytanie i rozumienie, koordynację ruchową lewej i prawej strony ciała, wzmacniają oddech, powodują wzrost energii. Powinny być wykonywane powoli i stosowane w ciągu dnia możliwie jak najczęściej i w urozmaicony sposób. Jak wskazuje nazwa należy połączyć ruch prawej nogi z ruchem lewej ręki i odwrotnie. Zacznij od zwykłego marszu w miejscu z wymachiwaniem rąk, a potem wymyślaj inne ćwiczenia wykorzystując wyobraźnię dzieci.
3.Punkty na myślenie
Punkty na myślenie - ćwiczenie możliwe do wykonania również w pozycji siedzącej. Wykonuje się je poprzez położenie jednej ręki na pępku, podczas, gdy drugą ręką masujemy wgłębienia między pierwszym a drugim żebrem bezpośrednio pod obojczykiem, po lewej i po prawej stronie mostka. Czynność ta wzmaga przepływ krwi przez tętnicę szyjną przez co poprawia ukrwienie i dotlenienie mózgu. przekazanie informacji od prawej półkuli do lewej połowy ciała i odwrotnie, stymulacja aorty, zwiększenie potoku elektromagnetycznej energii, likwiduje odwracanie liter i cyfr, prawidłowo układa ciało podczas czytania.
4. Pozycja Coock`a
Pozycja Coock`a - emocjonalna stabilność, „uziemienie”, zwiększenie uwagi ,swobodny ruch kości czaszki, wyraźne słyszenie, mowa, pisanie prac kontrolnych. zwiększa efektywność uczenia się i reagowania. Przydatna do kontroli własnego zachowania, wyciszenia uczniów, przywrócenia ich koncentracji, obniżenia poziomu stresu np. przed sprawdzianem.
Pozycja Cook'a - polega na skrzyżowaniu nóg w kostkach. Następnie krzyżujemy ręce, dłonie łączymy razem i odwracamy. Żeby ćwiczenie to prawidłowo wykonać, najpierw trzeba wyprostować przed sobą ramiona. Następnie trzeba przenieść jedną rękę nad drugą, łącząc wewnętrzne strony dłoni kciukami do dołu i zamknąć je splecionymi palcami. Potem trzeba przetoczyć zamknięte ręce do dołu i w stronę ciała tak, żeby spoczęły na klatce piersiowej z łokciami w dół. Zamykamy oczy , język kładziemy na podniebieniu , oddychamy swobodnie
1. Picie wody
Woda jest jedną z najważniejszych substancji w ciele, stanowi 45% do75% jego całkowitej wagi. Jest konieczna nie tylko do życia ale i do uczenia się. Odgrywa ważną rolę w elektrycznej aktywności ciała, dystrybucji tlenu i odżywianiu. Woda jest czynnikiem energetyzującym, Regularne picie wody małymi łykami utrzymuje ciało nawodnionym i pracującym z optymalną efektywnością. Osoby zdrowe powinny pić dziennie około 1 litra wody na 45 kg wagi ciała. Pozwól swoim uczniom popijać wodę w czasie trwania zajęć, a szczególnie przed czy po ćwiczeniach gimnastyki mózgu.
2. Ruchy naprzemienne
Ruchy naprzemienne - naprzemienne chodzenie w miejscu polegające na dotyku prawym kolanem do lewego łokcia i prawym łokciem do lewego kolana. Naprzemienne, równoczesne odchylanie lewej nogi, prawej ręki oraz lewej ręki i prawej nogi, albo- również naprzemienne - dotykanie prawą ręką lewej stopy i lewą ręką stopy prawej. – poprawiają pisanie, słuchanie, pamięć , czytanie i rozumienie, koordynację ruchową lewej i prawej strony ciała, wzmacniają oddech, powodują wzrost energii. Powinny być wykonywane powoli i stosowane w ciągu dnia możliwie jak najczęściej i w urozmaicony sposób. Jak wskazuje nazwa należy połączyć ruch prawej nogi z ruchem lewej ręki i odwrotnie. Zacznij od zwykłego marszu w miejscu z wymachiwaniem rąk, a potem wymyślaj inne ćwiczenia wykorzystując wyobraźnię dzieci.
3.Punkty na myślenie
Punkty na myślenie - ćwiczenie możliwe do wykonania również w pozycji siedzącej. Wykonuje się je poprzez położenie jednej ręki na pępku, podczas, gdy drugą ręką masujemy wgłębienia między pierwszym a drugim żebrem bezpośrednio pod obojczykiem, po lewej i po prawej stronie mostka. Czynność ta wzmaga przepływ krwi przez tętnicę szyjną przez co poprawia ukrwienie i dotlenienie mózgu. przekazanie informacji od prawej półkuli do lewej połowy ciała i odwrotnie, stymulacja aorty, zwiększenie potoku elektromagnetycznej energii, likwiduje odwracanie liter i cyfr, prawidłowo układa ciało podczas czytania.
4. Pozycja Coock`a
Pozycja Coock`a - emocjonalna stabilność, „uziemienie”, zwiększenie uwagi ,swobodny ruch kości czaszki, wyraźne słyszenie, mowa, pisanie prac kontrolnych. zwiększa efektywność uczenia się i reagowania. Przydatna do kontroli własnego zachowania, wyciszenia uczniów, przywrócenia ich koncentracji, obniżenia poziomu stresu np. przed sprawdzianem.
Pozycja Cook'a - polega na skrzyżowaniu nóg w kostkach. Następnie krzyżujemy ręce, dłonie łączymy razem i odwracamy. Żeby ćwiczenie to prawidłowo wykonać, najpierw trzeba wyprostować przed sobą ramiona. Następnie trzeba przenieść jedną rękę nad drugą, łącząc wewnętrzne strony dłoni kciukami do dołu i zamknąć je splecionymi palcami. Potem trzeba przetoczyć zamknięte ręce do dołu i w stronę ciała tak, żeby spoczęły na klatce piersiowej z łokciami w dół. Zamykamy oczy , język kładziemy na podniebieniu , oddychamy swobodnie
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 paź 2007, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: się biorą dzieci?
Okropny problem z matematyką
Śmieszna trochę ta matematyczna kamasutra, wątpię aby coś to dała ale spróbuję to wykonać, może akurat coś to da
-
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 30 wrz 2007, o 15:15
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował: 5 razy
- Pomógł: 21 razy
Okropny problem z matematyką
Nie, ale to nie ma znaczenia. Jeżeli MASZ JAKIKOLWIEK problem, to psycholog/pedagog da ci odpowiednie zaświadczenie i nauczyciele będą musieli to zaakceptować. Jeżeli NIE MASZ ŻADNEGO problemu, to po prostu za mało się uczysz lub masz zaległości z podstawówki.MW91 pisze:A mógłbyś przybliżyć mi ten KONKRETNY problem, czy miał on jakieś papiery...?
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 paź 2007, o 17:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: się biorą dzieci?
Okropny problem z matematyką
Dzisiaj zaliczyłem już 2 godziny korepetycji u nauczycielki matematyki, wzięła tylko 15 złotych bo w naszych okolicach to jest bardzo tanio jak tak popatrzę w necie np: na ceny w Warszawie. W poniedziałek sprawdzian
Okropny problem z matematyką
Ćwicz ćwiczenia Dennisona. Wpisz w google "ćwiczenia Dennisona" i masz kilka stron do wyboru z ćwiczeniami.
To coś tego typu co przedstawił Lady Tilly.
I radzę grać w szachy. Zauważyłem że moje problemy z nauką zaczeły się gdy przestałem trenować. Wielu specjalistów radzi by regularnie grać w szachy, w necie jest wiele portali z tą grą.
To coś tego typu co przedstawił Lady Tilly.
I radzę grać w szachy. Zauważyłem że moje problemy z nauką zaczeły się gdy przestałem trenować. Wielu specjalistów radzi by regularnie grać w szachy, w necie jest wiele portali z tą grą.
Okropny problem z matematyką
Cześć! MW91, wiem że odgrzewam temat sprzed 7 lat, ale mam nadzieje, że zastanę Cię jeszcze na tym forum! Jeżeli mógłbyś napisać jak się skończyła Twoja przygoda z matematyką w liceum to byłabym bardzo wdzięczna. Zainteresował mnie ten temat, ponieważ udzielam korepetycji z matematyki i Twoja historia jest bardzo podobna do problemów jednego z moich uczniów. I tak się zastanawiam, jak mogę mu pomóc. Jest w liceum i ma dokładnie takie same problemy z liczeniem, jakie Ty opisujesz. Ja nie wiem już w jaki sposób mam to tłumaczyć, aby to zrozumiał. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Administrator
- Posty: 34239
- Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 3 razy
- Pomógł: 5203 razy
Okropny problem z matematyką
Dla ustalenia uwagi: użytkownik MW91 ostatni raz logował się na forum 11 listopada 2007 roku.
JK
JK
Okropny problem z matematyką
Witam pozwólcie, że odświeżę temat miałem identyczne problemy z matematyką cudem udało mi się skończyć szkołę średnią. Uczyłem się dniami i nocami miałem korki kilka razy w tygodniu nic nie pomagało. Wydaje mi się, że niestety nie jest to zależne od osoby, która to ma i niestety nie da się już pomóc. Wydaje mi się, że matura z matematyki dla takich osób to niszczenie marzeń i przyszłości. Ja niestety matury nie zdałem tylko z Matematyki.
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 14:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 114 razy
- Pomógł: 8 razy
Re: Okropny problem z matematyką
Romek00, jak się trafia na dobrego korepetytora, to można sobie poradzić nawet z dyskalkulią. Tylko niestety tacy korepetytorzy nie mają wolnych terminów... Chociaż dobra wiadomość, teraz zbliżają się wakacje mogę Ci dać kontakt do jednego genialnego, który już nie takie "beznadziejne" przypadki 'wysłał' na studia, czasem powiązane z matematyką.