Geometrio, geometrio

Dyskusje o matematykach, matematyce... W szkole, na uczelni, w karierze... Czego potrzeba - talentu, umiejętności, szczęścia? Zapraszamy do dyskusji :)
Peterov
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 21 mar 2013, o 21:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 2 razy

Geometrio, geometrio

Post autor: Peterov »

Jestem uczniem 2 klasy gimnazjum i mam taki problem, że od tego półrocza matematyka mi w ogóle nie wchodzi do głowy, możliwe że się bardzo rozleniwiłem, za dużo spędzam czasu przed komputerem. Do tego teraz zaczęliśmy brać geometrię (wielokąty i okręgi). Kompletnie tego nie rozumiem, macie jakieś propozycje, jak wrócić na właściwe tory, ile powinienem poświęcić czasu na naukę itd?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, o 21:24 przez lukasz1804, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Temat umieszczony w złym dziale.
szw1710

Geometrio, geometrio

Post autor: szw1710 »

To raczej temat na rozmowę z psychologiem. Mówię poważnie. W młodym wieku możesz umówić się z psychologiem w Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej.
piasek101
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23496
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 22:04
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: piaski
Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3264 razy

Geometrio, geometrio

Post autor: piasek101 »

To indywidualna sprawa.

Koniec lenistwa może pomoże.
Awatar użytkownika
JakimPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2401
Rejestracja: 25 mar 2010, o 12:15
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 43 razy
Pomógł: 459 razy

Geometrio, geometrio

Post autor: JakimPL »

Pisałeś w innym temacie, że chcesz zostać programistą. Czy próbowałeś tworzyć jakieś gry, programy albo chociażby najprostsze aplikacje? Jeżeli tak i nie sprawia Ci to trudności, to znaczy, że nie jesteś zainteresowany samą matematyką, a jej zastosowaniami. Znajomość geometrii jest niezbędna, jeżeli będziesz chciał robić cokolwiek w stronę programowania.