Jakie liceum wybrać? [WARSZAWA]

Dla poszukujących jak najlepszego liceum.
vulfmon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 25 kwie 2019, o 10:52
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Jakie liceum wybrać? [WARSZAWA]

Post autor: vulfmon »

Witajcie, jestem tu nowy (widzę tę formułkę w wielu postach, czemu tu też jej nie dać), i mam pewien problem z wyborem liceum.

Jestem uczniem gimnazjum, który w tym roku rozwinął zdolności matematyczne. Zacząłem chodzić na korepetycje, przez co moje oceny przeszły z 4 do 5 i czasem nawet i 6. Egzamin napisałem na ok. 82% (napisałbym i na 100%, ale na kilku się kopnąłem, a szkoda, bo materiał, który te zadania obejmowały umiałem zrobić) i zastanawiam się gdzie teraz pójść. Zakładam, że uzyskane punkty to będzie ok. 135-155 na 200 możliwych, co znaczyłoby, że jakaś część liceów będzie dla mnie dostępna, problem jest taki, które byłyby najlepsze.

Mieszkam w Śródmieściu, co ogranicza dostęp do szkół na np. Żoliborzu (za długi czas dojazdu, a jak do tego dojdą jeszcze korki no to nie ma na co liczyć), aczkolwiek jeżeli będzie trzeba no to będę jeździł.

No i tutaj moje pytanie: Które z liceów w Warszawie da mi dobry poziom nauczania matematyki, informatyki oraz fizyki, mając przy tym na uwadze punkty, jakie uzyskam na koniec roku? Sam ich szukam, natomiast nawet przy znaniu punktów, ulicy i klas nie mam wiedzy na temat jak tam uczą, szczególnie kiedy oceny wystawiane szkołom są zaniżane przez zdenerwowanych jedynkowiczów.

Tutaj jeszcze licea, o których trochę myślałem:
III LO im. J. Sowińskiego
I LO. im. B. Limanowskiego
XII LO im. H. Sienkiewicza
VIII LO im. Władysława IV (aczkolwiek tutaj punkty są już ponad moje, choć kto wie, w tym roczniku może będzie inaczej)
LXIV LO im. Stanisława I.
Witkiewicza (no tutaj też)

jestem otwarty na inne propozycje.
Awatar użytkownika
Kfadrat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2018, o 17:59
Płeć: Mężczyzna
wiek: 19
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Podziękował: 21 razy