Co warto do matury oprócz zbiorów powtórzeniowych

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
Szustarol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 63
Rejestracja: 10 mar 2018, o 18:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 12 razy
Pomógł: 1 raz

Co warto do matury oprócz zbiorów powtórzeniowych

Post autor: Szustarol »

Witam
Wiem że do matury już czasu niewiele, ale jako że zrobiłem już większość zadań ze zbiorów to zastanawiam się co warto jeszcze przerobić.
Na tą chwilę przerobiłem dwie części kiełbasy, teraz matura z nowej ery, zadania powtórzeniowe państwa Kurczab oraz zbiór zadań wydawnictwa Pazdro. Wszystkie zbiory zrobione od deski do deski z pominięciem kombinatoryki, prawdopodobieństwa i analitycznej, ponieważ jestem w technikum i w zasadzie z programem jesteśmy na styk, więc chce te działy robić na bieżąco.
Jeśli chodzi o zadania to w zasadzie robię je machinalnie, problem zazwyczaj jest przy dowodach algebraicznych i geometrycznych ale wiadomo jak to jest- wystarczy czegoś nie zauważyć i można spędzić godzinę nad zadaniem.
Pojawia się tu moje pytanie, co warto zrobić jeszcze żeby dobrze zdać maturę? Chce dostać się na AGH więc w zasadzie muszę mieć 100%, natomiast już mi się źle robi jak widzę repetytoria, może warto byłoby zrobić jakiś dział matematyki do przodu a dzięki temu zadania licealne okażą się łatwe? Ponadprogramowo nauczyłem się całek oraz szeregu taylora, jako że jestem w technikum znam również zagadnienia powiązane z systemem binarnym, ale potrzebuję porady co można się jeszcze nauczyć stricte do matury, chyba że jest jeszcze jakiś naprawdę dobry zbiór zadań. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kmarciniak1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 809
Rejestracja: 14 lis 2014, o 19:37
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 48 razy
Pomógł: 183 razy

Re: Co warto do matury oprócz zbiorów powtórzeniowych

Post autor: kmarciniak1 »

Całki w żaden sposób nie pomogą.