Matematyka na UWr i rekrutacja śródroczna

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
kacpersowinski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 26 lis 2018, o 12:51
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Matematyka na UWr i rekrutacja śródroczna

Post autor: kacpersowinski »

Hej!

Aktualnie jestem studentem PWr na kierunku Mechanika I Budowa maszyn. Po zakończeniu jednak 1 semestru doszedłem do wniosku ,że ten kierunek jest nie dla mnie i najbardziej chciałbym studiować Matematykę. I tutaj jest moje pytanie czy uda mi się dostać w rekrutacji śródrocznej na Matematykę na uniwersytecie Wrocławskim z wynikami :

Matematyka rozszerzona : 56%

Matematyka Podstawa 92%

Angielski Rozszerzony 78%

Chętnie też poczytałbym wasze opinie na temat matematyki na uwr jeżeli posiadacie jakieś doświadczenia Pozdrawiam!

-- 4 lut 2019, o 16:18 --
Jan Kraszewski
Administrator
Administrator
Posty: 34313
Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 5204 razy

Matematyka na UWr i rekrutacja śródroczna

Post autor: Jan Kraszewski »

kacpersowinski pisze:I tutaj jest moje pytanie czy uda mi się dostać w rekrutacji śródrocznej na Matematykę na uniwersytecie Wrocławskim z wynikami :
Z dostaniem się nie powinno być problemu.
kacpersowinski pisze:Chętnie też poczytałbym wasze opinie na temat matematyki na uwr jeżeli posiadacie jakieś doświadczenia
No świetna jest

JK
Awatar użytkownika
Dasio11
Moderator
Moderator
Posty: 10232
Rejestracja: 21 kwie 2009, o 19:04
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 40 razy
Pomógł: 2365 razy

Matematyka na UWr i rekrutacja śródroczna

Post autor: Dasio11 »

Jan Kraszewski pisze:No świetna jest
Potwierdzam, best wydział ever.
Awatar użytkownika
Rafsaf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 466
Rejestracja: 19 lut 2017, o 11:04
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Podkarpacie/Wrocław
Podziękował: 54 razy
Pomógł: 80 razy