Informatyka na MIM UW vs MiNI PW.

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.

MIM UW vs MiNI PW

Czas głosowania minął 13 lip 2017, o 01:49

MIM UW
5
63%
MiNI PW
3
38%
 
Liczba głosów: 8

Rashair
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 2 lip 2017, o 01:17
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Informatyka na MIM UW vs MiNI PW.

Post autor: Rashair »

Witam.
Oczywiście wiem że ten temat był wiele razy poruszany na forum, ale wciąż nie znalazłem odpowiedzi .
Zależy mi głównie na nauce programowania. Jestem po technikum informatycznym.

Zacznę od tego że zależy mi na dużej ilości projektów programistycznych do wykonania - taki sposób nauki jest dla mnie najlepszy.

Z fizyką mi trochę nie po drodze - tzn. nigdy jej nie ogarniałem tak jak matmy - w szkole średniej to było wykuwanie zadanek na pamięć.

Jeżeli chodzi o algorytmikę to mi się nawet podoba . Ale też nie chciałbym rozwiązywać masy wymyślonych zadanek, które nie mają realnego zastosowania.

Obawiam się też trochę wysokiego poziomu na MiM-ie - podobno jest tam najwięcej olimpijczyków, a sam takim nie jestem i widzę znaczną różnicę poziomów pomiędzy wiedzą olimpijczyka i zwykłego maturzysty.

Jeżeli chodzi o wyniki to mam 100% z informatyki i 88% z rozszerzonej matematyki, angielski rozszerzony też 88% więc problemów z dostaniem się mieć nie powinienem.

Generalnie zależy mi głównie na jakimś podstawowym przygotowaniu do wejścia w życie zawodowe - jak wiadomo i tak większości nauczę się w pracy, ale która uczelnia da mi lepszy start ?

Proszę o wypowiedzi studentów obu wydziałów.

PS: Tak wiem że studia nie nauczą mnie programowania i wszystko będzie zależeć od mojego wkładu własnego.
Mruczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1114
Rejestracja: 26 paź 2008, o 19:43
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 23 razy
Pomógł: 157 razy

Re: Informatyka na MIM UW vs MiNI PW.

Post autor: Mruczek »