Wybór kierunku, uczelni i rodzaju studiów

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
alchem19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 8 sty 2016, o 19:30
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Wybór kierunku, uczelni i rodzaju studiów

Post autor: alchem19 »

Jako że jestem tutaj nowy, witam wszystkich cieplutko :)
Mam problem z wyborem studiów i chciałbym prosić was o opinie i pomoc w wyborze kierunku oraz sposobu studiowania (zaocznie/dziennie).
Otóż maturę pisałem w roku 2014/15 i byłem pewny co chcę robić po maturze - studia na kierunku Telekomunikacja bądź też Teleinformatyka na uczelni AGH w Krakowie. Niestety powinęła mi się noga z matematyki na poziomie R i zdobyłem zaledwie 50% co poskutkowało tym, że nie zacząłem żadnych studiów.
Jako, że w tym roku podchodzę do poprawy tego przedmiotu i piszę dodatkowo język nowożytny na poziomie R będę składał papiery na studia ponownie, ale..
Obecnie pracuję jako grafik oraz zajmuję się trochę stroną. Lubię swoją pracę i tutaj pojawia się pierwsze pytanie:

1. Czy według was jest sens robić studia związane z projektowaniem stron? Wiem, że rynek jest już przesycony tego typu specjalistami (gorsi czy lepsi - są i konkurencja jest spora) jednak będąc dobrym w tym co się robi zawsze będzie praca.

Idąc dalej.. Interesuję się m. in. aplikacjami i systemami mobilnymi oraz smartphone'ami (moja obecna praca również jest z tym związana). Tutaj pojawiają się kolejne pytania:

2. Czy ktoś z was studiuje/studiował na kierunku Telekomunikacja/Teleinformatyka? Jakie są wasze opinie na temat tych studiów?
3. Jak oceniacie te kierunki studiów?
4. Lepiej zrobić kierunek Telekomunikacja/Teleinformatyka czy coś związanego z projektowaniem i zarządzaniem stron internetowych (jeżeli wybrałbym ten kierunek, będę dążył do otwarcia własnej działalności)

I teraz najważniejsze:

5. Studia dzienne czy zaoczne?
6. Czy na studiach zaocznych jest trudniej niż na dziennych?