Drugi kierunek jako kierunek zamawiany na UJ

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
tommasz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2011, o 11:27
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 12 razy
Pomógł: 1 raz

Drugi kierunek jako kierunek zamawiany na UJ

Post autor: tommasz »

Cześć,
Dostałem się na kierunek zamawiany na kierunku "zaawansowane materiały i nanotechnologia" na Uniwersytecie Jagielońskim w II naborze (z tego co się orientuję to można dostawać stypendium na kierunku zamawianym mimo, że dostało się w II naborze). Jednak już studiuję chemię na innej uczelni (kierunek NIE zamawiany). Czy w tej sytuacji mógłbym pobierać stypendium?

Wiem, że na uczelniach w innych miastach (np. Uniwersytet Warszawski) jest taka możliwość. Jednak tutaj w regulaminie znalazłem wpis:
Listy rankingowe studentów I roku tworzone są na podstawie wyników ze świadectwa maturalnego pod warunkiem, że osoba ubiegająca się o stypendium nie jest studentem innego kierunku.
Nie do końca wiem czy tyczy on się innego kierunku na UJ, czy w ogóle jakichkolwiek studiów.
Awatar użytkownika
miki999
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 8691
Rejestracja: 28 lis 2007, o 18:10
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 36 razy
Pomógł: 1001 razy

Drugi kierunek jako kierunek zamawiany na UJ

Post autor: miki999 »

Z regulaminu wynika, że dotyczy to jakichkolwiek studiów. Z tego co pamiętam, na forum ktoś już pisał, że tylko na 1. roku obowiązuje ta reguła, więc na kolejnych latach mógłbyś już się o nie starać.

Być może pomocny temat: 303781.htm#p4952030
Piotr Jucha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 212
Rejestracja: 30 sty 2009, o 11:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Pomógł: 6 razy

Drugi kierunek jako kierunek zamawiany na UJ

Post autor: Piotr Jucha »

miki999 pisze:Być może pomocny temat: 303781.htm#p4952030
Dyskusja w cytowanym wątku dotyczyła stypendiów zamawianych na matematyce.