Informatyka na UW jako 2 kierunek studiów

Przygotowanie do egzaminu dojrzałości. Zestawy zadań. Wyniki i przebieg rekrutacji na studia.
Awatar użytkownika
Erurikku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: 1 lip 2011, o 20:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Pomógł: 46 razy

Informatyka na UW jako 2 kierunek studiów

Post autor: Erurikku »

Witajcie,
jestem własnie na finiszu 1 roku matematyki na MiNI PW. Warto dodać, że jestem niezwykle zadowolony z tych studiów i tego czego się uczyłem. Ostatnimi czasy zacząłem się jednak zastanawiać nad podjęciem drugiego kierunku studiów. Rozważałem takie, które łączą się z matematyką. Obecnie widzę dwie drogi: Ekonomia / Finanse i Rachunkowość na WNE UW lub Informatyka na MIM UW. I ten temat będzie dotyczył tej drugiej.

Na studia pójdę w normalnej rekrutacji (czyli nie studia równoległe po naborze ze średniej). Jestem zainteresowany informatyką tylko na UW, nie na PW (atrakcyjniejszy program studiów). Ze względu na wysokie wyniki z matury na pewno się dostanę.

W związku z moją decyzją mam parę pytań do studentów UW/ osób zorientowanych w temacie:
1. Czy na UW przepiszą mi przedmioty takie jak AM, AlzG (GAL), ELiTM (Wstęp do matematyki) zakładając, że moje oceny to trójki i czwórki.
2. Czy jeśli nie, to czy uważacie że jest szansa, żeby dogadać się z wykładowcą i napisać egzamin, który zaliczy mi przedmiot ?

Te pytania są dla mnie niezwykle ważne, gdyż jeśli przepisanie ocen nie nastąpi zrezygnuje z tego pomysłu (nie dam rady wyrobić się czasowo z dwoma pełnymi kierunkami studiów i pracą).

3. Czy pozytywnie oceniacie czas studiów ? Czy wykładane przedmioty są interesujące ?
4. Jak ogólnie zapatrujecie się na mój pomysł. Czy uważacie, że ma on sens?
Nie zmieni to mojego zdania, ale zawsze ciekawie jest wysłuchać opinii innych osób i merytorycznych argumentów.

PS: nie interesuje mnie ewentualne przepisanie na matematykę na UW. Chciałem iść na PW i pragnę tutaj zostać.
Kartezjusz
Użytkownik