Strona 4 z 7

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 12:12
autor: enigm32
Swistak pisze:(...) mam zdecydowanie odmienne mniemanie o ułożeniu ich w kolejności od najłatwiejszego do najtrudniejszego .
Heh, to rzezywiście specyficzne masz zdanie na temat ich trudności. Jak dla mnie (od najłatwiejszego): 2, 5, 3, 4, 1. Ale zgadzam się z tym, że wszystkie były raczej proste.
W rankingu zbyt wysoko nie będę, ponieważ nie było mnie w domu podczas pierwszych dwóch dni trwania konkursu, a potem robiłem je na szybko przez popołudnie i wieczór, co spoodowało, że mam błąd w jednym ppkt. prawdopodobieństwa.
Zabawa bardzo mi się podoba. Oby to nie była jedyna "edycja".)
No to czekamy na wyniki, bo to ponoć dzisiaj...

To, co wysłałem do sprawdzenia:
Ukryta treść:    
W 4b jest błąd, chociaż opis słowny mam ok, może uda mi się za to zadanie zgarnąć 5/6... Jak nie to zostają tylko 2 pkt...

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 12:35
autor: Swistak
Z tym, że ja mówiłem o zadaniach dla gimnazjum .

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 12:54
autor: Dumel
Swistak, finaliście OM nie przystoi startować w kategorii dla gimnazjum

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 13:07
autor: enigm32
Swistak pisze:Z tym, że ja mówiłem o zadaniach dla gimnazjum .
O sroki, rzeczywiście, moje niedopatrzenie.

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 14:30
autor: kammeleon18
Dumel pisze:Swistak, finaliście OM nie przystoi startować w kategorii dla gimnazjum
Słusznie, psujesz tylko frajdę słabeuszom którzy nawet w OM nie startowali. jak np. ja;p

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 14:41
autor: pawelsuz
Wyniki każdy dostanie na PW?

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 15:32
autor: Swistak
Dumel pisze:Swistak, finaliście OM nie przystoi startować w kategorii dla gimnazjum
Ale uznałem, że na 100% nie zrobię tego syfnego układu .

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 16:55
autor: klaudiak
Swistak pisze:
Dumel pisze:Swistak, finaliście OM nie przystoi startować w kategorii dla gimnazjum
Ale uznałem, że na 100% nie zrobię tego syfnego układu .
Mowa jest o zadaniu 5. z I kategorii?
Ukryta treść:    

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 17:05
autor: Marcin_Garbacz
klaudiak pisze:
Mowa jest o zadaniu 5. z I kategorii?
Raczej o zadanie 1 z etapu dla Licealisty.

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 18:30
autor: JaQb
Ja idę do II gimnazjum i nie zrobiłem tylko trzeciego zadania. A drugie zrobilem z twierdzenia cosinusów W pierwszym tak poplątałem, że pewnie nie dostanę maxa, w 4 zamiast 1999 napisałem 199 (taki głupi błąd). A 5 było łatwe.

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 19:50
autor: kaszubki
hmm... Ja drugie zrobiłem z Cevy + Van Aubel A kolega Swistak nie powinien robić zadań dla gimnazjum, bo już ukończył gimnazjum...

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 20:41
autor: tim
kaszubki pisze:hmm... Ja drugie zrobiłem z Cevy + Van Aubel A kolega Swistak nie powinien robić zadań dla gimnazjum, bo już ukończył gimnazjum...
Boże, skąd wy znacie te twierdzenia? Czemu ja tego nie znam?! . To takie smutne. A myślałem, że chociaż ciut jestem dobry z matmy
JaQb pisze:Ja idę do II gimnazjum i nie zrobiłem tylko trzeciego zadania. A drugie zrobilem z twierdzenia cosinusów W pierwszym tak poplątałem, że pewnie nie dostanę maxa, w 4 zamiast 1999 napisałem 199 (taki głupi błąd). A 5 było łatwe.
Bedzie dobrze

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 21:18
autor: kaszubki
tim, wakacje to najlepszy czas na nauczenie się. Ja dopiero niedawno je poznałem.

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 23:35
autor: max
Coś w tym jest.
Na ostatnim czerwcowym egzaminie ustnym (na studiach matematycznych) usłyszałem coś w stylu "no, to skończyły się panu egzaminy, wreszcie może się pan trochę zająć matematyką".
(:

A tak przy okazji - są już wyniki.
Gratuluję zwycięzcom:)

Tak, jak myślałem - myślałem za wolno (ciekawe ile brakło), ale i tak się udało;)

Konkurs matematyka.pl

: 14 lip 2009, o 23:47
autor: Wasilewski
Odnoszę wrażenie, że zająłem ostatnie miejsce w kategorii III. Ale i tak uważam 4 zadania za przyzwoity wynik, choć szkoda, że nie zrobiłem 4. zadania.