Prośba o pomoc w interpretacji wyników ;
Odchylenie ćwiartkowe \(\displaystyle{ = 0}\)
Odp : Przeciętne odchylenie od mediany wynosi \(\displaystyle{ 0}\)
Współczynnik asymetrii pozycyjny \(\displaystyle{ = -0.02}\)
Odp : Bardzo słaba asymetria lewostronna. Rozkład zbliżony do symetrycznego
Czy mogę zaokrąglić do \(\displaystyle{ 0}\) i napisać, że brak asyemtri i że rozkład jest symetryczny.
Średni arytmetyczna \(\displaystyle{ =3,74}\)
Odp: Średnia ocen z przedmiotu wynosi\(\displaystyle{ 4}\) ?
Współczynnik zmienności pozycyjny \(\displaystyle{ = 0 \%}\)Odp :
Tutaj nie wiem czy pisać brak rozproszenia czy brak(słabe) zróżnicowanie ?
Interpretacja wyników
Interpretacja wyników
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2014, o 02:25 przez leszczu450, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Całe wyrażenia matematyczne umieszczaj w tagach[latex] [/latex] .
Powód: Całe wyrażenia matematyczne umieszczaj w tagach
- kropka+
- Użytkownik
- Posty: 4389
- Rejestracja: 16 wrz 2010, o 14:54
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
- Pomógł: 787 razy
Interpretacja wyników
Odchylenie ćwiartkowe i współczynnik zmienności podaj z dokładnością do pierwszej cyfry znaczącej. Współczynnik asymetrii zostaw jaki jest a średniej nie zaokrąglaj.
Interpretacja wyników
Odchylenie ćwiartkowe = 0,0004
Odp : Przeciętne odchylenie od mediany wynosi 0,0004
Współczynnik asymetrii pozycyjny = -0.02
Odp : Bardzo słaba asymetria lewostronna. Rozkład zbliżony do symetrycznego
Średni arytmetyczna =3,74
Odp: Średnia ocen z przedmiotu wynosi 3,74
Współczynnik zmienności pozycyjny = 0,00002%
Odp :Słabe zróżnicowanie
tak może być ?
Odp : Przeciętne odchylenie od mediany wynosi 0,0004
Współczynnik asymetrii pozycyjny = -0.02
Odp : Bardzo słaba asymetria lewostronna. Rozkład zbliżony do symetrycznego
Średni arytmetyczna =3,74
Odp: Średnia ocen z przedmiotu wynosi 3,74
Współczynnik zmienności pozycyjny = 0,00002%
Odp :Słabe zróżnicowanie
tak może być ?
- kropka+
- Użytkownik
- Posty: 4389
- Rejestracja: 16 wrz 2010, o 14:54
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 1 raz
- Pomógł: 787 razy
Interpretacja wyników
Odchylenie ćwiartkowe: U środkowych \(\displaystyle{ 50 \%}\) badanych uczniów występuje bardzo małe odchylenie ocen od mediany.
Pozycyjny współczynnik asymetrii: U środkowych badanych \(\displaystyle{ 50 \%}\) uczniów występuje bardzo mała lewostronna asymetria ocen.
Średnia arytmetyczna: Średnia arytmetyczna z ocen badanych uczniów wynosi \(\displaystyle{ 3,74}\).
Pozycyjny współczynnik zmienności: Środkowe \(\displaystyle{ 50 \%}\) badanych uczniów ma niemalże jednakowe oceny.
Pozycyjny współczynnik asymetrii: U środkowych badanych \(\displaystyle{ 50 \%}\) uczniów występuje bardzo mała lewostronna asymetria ocen.
Średnia arytmetyczna: Średnia arytmetyczna z ocen badanych uczniów wynosi \(\displaystyle{ 3,74}\).
Pozycyjny współczynnik zmienności: Środkowe \(\displaystyle{ 50 \%}\) badanych uczniów ma niemalże jednakowe oceny.