Teoria gier

Definicja klasyczna. Prawdopodobieństwo warunkowe i całkowite. Zmienne losowe i ich parametry. Niezależność. Prawa wielkich liczb oraz centralne twierdzenia graniczne i ich zastosowania.
Awatar użytkownika
Vieshieck
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: 19 cze 2007, o 08:56
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 9 razy
Pomógł: 59 razy

Teoria gier

Post autor: Vieshieck »

Nie znalazłem osobnego działu o tym przedmiocie, stąd napiszę w pokrewnym

Mam dość proste pytanko - jak wyznaczyć równowagę w grze macierzowej, jeżeli nie ma punktu siodłowego? Jak stworzyć grę, która posiada więcej niż 1 równowagę?

Z góry dziękuję za każdą pomoc

(i witam wszystkich forumowiczów)
ODPOWIEDZ