Wyznaczenie wysokości i szerokości prostokąta na pochylonej osi X i Y

Obiekty i przekształcenia geometryczne, opisane za pomocą układu (nie zawsze prostokątnego) współrzędnych.
wroblej2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 4 maja 2021, o 09:49
Płeć: Mężczyzna
wiek: 31

Wyznaczenie wysokości i szerokości prostokąta na pochylonej osi X i Y

Post autor: wroblej2 »

Cześć pisze aplikacje z użyciem threejs (narzędzie do tworzenie grafiki 3D i 2D) i potrzebuje narysować prostokąt na pochylonej o 25' osi X i Y. Do dyspozycji mam punkt startowy A [x, y] czyli kliknięcie myszki i końcowy B [x, y] - puszczenie jej. W normalnym przypadku (bez pochylenia) odejmuje X startowe (A) od X końcowego (B) i mam szerokość prostokąta podobnie wyznaczam wysokość i w efekcie rysuje prostokąt. Problem pojawia się kidy oś X i Y jest pochylona wtedy mój algorytm nie zdaje egzaminu.. czy macie jakieś pomysły?
AU
AU
Webp-net-resizeimage.png (16.67 KiB) Przejrzano 229 razy
ODPOWIEDZ