przestaw w jak najprostrzej postaci
przestaw w jak najprostrzej postaci
zadanie 1 : przestaw w jak najprostrzej postaci
\(\displaystyle{ \frac {\cos\alpha ^4-\sin\alpha ^4}{\cos\alpha ^2-\sin\alpha ^2}=}\)
prosze o rozwiązanie i opisanie jak to zostało rozwiązane
ps:za błedy przepraszam jestem dyslatmykiem
i najszybsze rowiązanie
\(\displaystyle{ \frac {\cos\alpha ^4-\sin\alpha ^4}{\cos\alpha ^2-\sin\alpha ^2}=}\)
prosze o rozwiązanie i opisanie jak to zostało rozwiązane
ps:za błedy przepraszam jestem dyslatmykiem
i najszybsze rowiązanie
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, o 18:57 przez Nakahed90, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Temat przeniesiony do odpowiedniego działu.
Powód: Temat przeniesiony do odpowiedniego działu.
przestaw w jak najprostrzej postaci
przepraszam to zadnie jest dodatkowe ja chodze do 3kalsy gim nie mam znam pojęc wszystkich może dokoładnie?
przestaw w jak najprostrzej postaci
jak by to wygładało z ty równania z góry
jestem zielony w tych sprawach prosze przestawienie w jak najprostrzej postaci
jestem zielony w tych sprawach prosze przestawienie w jak najprostrzej postaci
- Nakahed90
- Użytkownik
- Posty: 9096
- Rejestracja: 11 paź 2008, o 22:29
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
- Pomógł: 1871 razy
przestaw w jak najprostrzej postaci
\(\displaystyle{ cos^{4}\alpha-sin^{4}\alpha=(cos^{2}\alpha-sin^{2}\alpha)(cos^{2}\alpha+sin^{2}\alpha)}\)
-
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: 6 lut 2009, o 19:43
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 16 razy
- Pomógł: 39 razy
przestaw w jak najprostrzej postaci
\(\displaystyle{ \frac {\cos^4 \alpha -\sin^4\alpha}{\cos^2\alpha -\sin^2\alpha}=\frac{(\cos^2\alpha+\sin^2\alpha)(\cos^2\alpha-\sin^2\alpha)}{\cos^2\alpha -\sin^2\alpha}=\cos^2\alpha+\sin^2\alpha=...}\)
przestaw w jak najprostrzej postaci
właśnie sam zrobiłem tak fajnie mam dobrze:) dzięnki i do nastepnego
-
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: 24 mar 2009, o 13:06
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Pomógł: 35 razy
przestaw w jak najprostrzej postaci
Kolega napisał, że to zadanie dodatkowe, czyli dla tych zdolniejszych uczniów, którzy potrafią je rozwiązać samodzielnie. Mimo to dajecie mu gotowca, którego on pokaże nauczycielce i dostanie bonusa, który się należy komus innemu. Przez taką pomoc pod koniec roku okazuje się, że jakimś cudem uczniowie mniej zdolni mają wyższą ocenę z matmy od tych lepszych. I jak tu uczyć młode pokolenie uczciwości.