Wieje grozą?

Miejsce wymiany doświadczeń dla nauczycieli i wykładowców.
kruszewski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6882
Rejestracja: 7 gru 2010, o 16:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Staszów
Podziękował: 50 razy
Pomógł: 1112 razy

Wieje grozą?

Post autor: kruszewski »

Jeżeli to prawda, to wieje grozą!
Za:
... iazac.html
"Fatalne wyniki nauczycieli matematyki. Nie potrafią rozwiązać zadań dla uczniów podstawówek".
W.Kr.
Awatar użytkownika
jutrvy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1202
Rejestracja: 24 lis 2014, o 18:04
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 10 razy
Pomógł: 239 razy

Wieje grozą?

Post autor: jutrvy »

Jestem studentem matematyki i zdarzyło mi się mieć jeden przedmiot ze studentami specjalności nauczycielskiej. Dlaczego mnie to nie dziwi...
Jan Kraszewski
Administrator
Administrator
Posty: 34218
Rejestracja: 20 mar 2006, o 21:54
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 5197 razy

Wieje grozą?

Post autor: Jan Kraszewski »