Efektywna nauka matematyki

Miejsce wymiany doświadczeń dla nauczycieli i wykładowców.
januszmatematyczny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 2 lip 2015, o 14:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sandomierz

Efektywna nauka matematyki

Post autor: januszmatematyczny »

Witam,studiuję matematykę na bardzo dobrej polskiej uczelni. Niestety,pomimo ogromnego czasu włożonego w naukę moje efekty są mierne. Naprawdę,ucząc się w takiej ilości powinienem mieć same piątki a jest dużo gorzej. Jakie macie sposoby na naukę? Tak,żeby potem na egzaminie nie mieć problemów? Wydaję mi się że jestem pracowity a jednak pomału zaczyna mnie dopadać frustracja. Osobiście,to przygotowując się do kolokwium próbuję zrobić zadania które były na ćwiczeniach a jak czegoś nie wiem to zaglądam i tak przechodzę przez cały materiał z ćwiczeń. Czy ten sposób jest do bani czy coś ze mną jest nie tak? Jak wy to robicie,żeby nie siedzieć całymi dniami przed książką i mieć dobre efekty? Niecierpliwie czekam na odpowiedzi.
Awatar użytkownika
musialmi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3466
Rejestracja: 3 sty 2014, o 13:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PWr ocław
Podziękował: 382 razy
Pomógł: 434 razy

Efektywna nauka matematyki

Post autor: musialmi »