Przematematycznienie :D

aoyue
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2008, o 21:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz

Przematematycznienie :D

Post autor: aoyue »

Mam następujący problem:

Jestem od nie dawna uczniem 1 klasy Technikum, trochę się tym przejąłem i zacząłem robić dużo zadań z matematyki. Po kilku tygodniach odczuwam coś takiego że mylą mi się takie proste rzeczy np. piszę ze 14 - 6 = -8 i tego typu rzeczy. Nie wiem czym to jest spowodowane może się przetrenowałem . Miał ktoś kiedyś podobne uczucie?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
miki999
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 8691
Rejestracja: 28 lis 2007, o 18:10
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 36 razy
Pomógł: 1001 razy

Przematematycznienie :D

Post autor: miki999 »

Ja mam tak całe życie
Staram się sobie tłumaczyć, że to nie wynik się liczy tylko to czy potrafię rozwiązać dany problem (znam sposób). Jaka jest moja rada? Używać zawsze kalkulatora, nawet licząc 38-9 czy 5+7. Ja tak robię- weszło mi to nawet w nawyk, chociaż i tak często zdarzają mi się takie głupotki.

Pozdro.
aoyue
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2008, o 21:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz

Przematematycznienie :D

Post autor: aoyue »

Ja też liczę wszystko kalkulatorem , ale na sprawdzianach nie mogę go używać niestety Będę musiał odpocząć i pić więcej herbatki
Awatar użytkownika
N4RQ5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: 15 lis 2006, o 16:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Wawa
Pomógł: 104 razy

Przematematycznienie :D

Post autor: N4RQ5 »