Zalozenie konta bankowego - pomoc w wyborze

soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

Zalozenie konta bankowego - pomoc w wyborze

Post autor: soku11 »

WITAM!
Tak jak w temacie. Potrzebuje zalozyc w miare jak najszybciej konto bankowe (musze zlozyc wniosek o stypendium i podac tam nr konta; do swiat). Jestem studentem i potrzebuje konta najlepiej w banku gdzie nie bede musial placic za prowadzenie, nie beda wymagane comiesieczne wplaty, itd... Slyszalem, ze dobra pozycja jest mbank, jednak im dalej sie wglebiam, to okazuje sie, ze konto MOZE w miesiac sie uda zalzyc (a to dzieki kurierom ktorzy sie tak szybko zbieraja). Czy macie jakies swoje propozycje, doswiadczenia z jakimis bankami tego typu?? Wiem, ze moze sie to wydawac wrecz idealny bank, jednak mam nadzieje ze mnie rozumiecie Z gory dzieki za wszelkie rady. POZDRO
Nostry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1361
Rejestracja: 9 cze 2004, o 15:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Litzmannstadt
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz

Zalozenie konta bankowego - pomoc w wyborze

Post autor: Nostry »

Dla studenta tylko (skorzystaj z tego właśnie linku)
Polecam- całkiem niezły procent, żadnych opłat za prowadzenie, dostęp online przez 24h. Sam używam od 7 lat ponad i jestem bardzo zadowolony.
Najlepiej załozyć sobie od razu eKonto, eMax i eMax Plus. Nic to nie kosztuje, a daje więcej mozliwości
soku11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6607
Rejestracja: 16 sty 2007, o 19:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 119 razy
Pomógł: 1823 razy

Zalozenie konta bankowego - pomoc w wyborze

Post autor: soku11 »

No dobra. A jak z czasem zalozenia?? Tzn wypelnie wniosek przez internet i da rade wszystko sfinalizowac do swiat?? I jak jeszcze z tym kurierem jest, bo moj adres zamieszkania jest inny niz adres gdzie mieszkam w tygodniu (wynajmuje mieszkanie w warszawie)?? Sory za takie pytania ale nie za bardzo sie na tym wszystkim znam POZDRO
Awatar użytkownika