Ksiazka dla lenia

Krisinho
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 10 wrz 2012, o 15:39
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Ksiazka dla lenia

Post autor: Krisinho »

Witam,

Jestem studentem informatyki 1szo rocznej, generalnie przez moje lata gimnazjalno licealne bylem totalnym leniem, uczylem sie tylko jak juz na prawde musialem, mature z rozszerzonej matmy zdalem na 54%(2013r) bo zadania byly latwe, a teraz to lenistwo do mnie zaczyna wracac. W sesji oblalem tylko egzamin z analizy. Calki, pochodne, granice jak i reszta nowego materialu poszlo dobrze, niestety bledy popelnilem w... nierownosci homograficznej, potem... zle wyznaczylem dziedzine wielomianiu, a na koncu nie pamietalem, ktora to jest os odcieta, a ktora rzedna. Oczywiscie strzelilem na odwrot, i cale zadanie zle.

Troszke sie sam na siebie zdenerwowalem, bowiem od pewnego czasu juz uwazalem, ze brakuje mi podstaw, i postanowilem, po zaliczeniu poprawki tej analizy na te marne trzy, ze biore sie za przerobienie jeszcze raz materialu licealnego(to "jeszcze raz" jest takie troche na wyrost). Jestescie w stanie polecic jakas dobra ksiazke, ktora zawiera komplet materialu matematycznego z liceum? Tak by zawierala zarowno teorie jak i zadania. Sama matma nie wiem czemu, ale zaczyna mnie w sumie powoli interesowac - calkiem inaczej ja postrzegam teraz niz w liceum, w ktorym nie chcialo mi sie jej uczyc i raczej miernie mi szlo, teraz zaczyna byc dla mnie czyms innym.. jest to jednoczensnie tez sprawa honoru - bo co to za informatyk, bez dobrej matmy. Mam nadzieje tylko, ze nie za pozno sie o tym przekonalem

Pozdro
Ser Cubus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1406
Rejestracja: 6 maja 2012, o 22:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 107 razy
Pomógł: 145 razy

Ksiazka dla lenia

Post autor: Ser Cubus »

Może podręczniki Kiełbasy? Moim zdaniem trzymają dobry poziom i są tam zadania przy których nieraz trzeba było pomyśleć. A co do słabej znajmości matmy informatyków, to podobno powszechne