co po liceum?

DD13BB
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 17 paź 2006, o 18:20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: most
Podziękował: 19 razy

co po liceum?

Post autor: DD13BB »

Mialo byc nie zwiazane z matematyka, ale nie wiem gdzie umiescic ten temat. Wielu juz pytalo co po liceum itd. Ale ja spytam w ten sposob: Jak po liceum z matematyka? Przykladowo moj problem tyczacy sie mojej osoby: I klasa liceum ( jedno z lepszych), profil mat-fiz-inf. Co po liceum z matematyka? Czy jesli chce isc w kierunku informatyki (moze informatyka-robotyka) to musze sie cos orientowac w matematyce? Oczywiscie podstawy po liceum wyniesc trzeba, ale czy bedzie potrzebna rozszerzona matema? Jakie studia? Czy moze zagramanica, czy jednak kraj? Czy moze dzienne czy wieczorowe? Przyznam sie ze jestem laikiem w tych sprawach i prosze o rzetelna odpowiedz.... Co zdawac na mature jesli kierunkiem mym wymarzonym bedzie powyzszy?Jednym slowem krotka pilka z mojej strony: gdzie; jak; z czym; i po co?

Za wszelka pomoc wdzieczny bede bardzo....


Pozdrawiam....
Awatar użytkownika
dem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 596
Rejestracja: 5 sty 2005, o 21:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Pomógł: 17 razy

co po liceum?

Post autor: dem »

Na żadne studia technicznie nie dostaniesz się bez matmy, dzienne wieczorowe zależy czy masz kase czy nie czy chce ci się ruszać dupe na wf czy nie, jak za granice to język i pomyśl o wyrobieniu certyfikatu który akceptuje uczelnia która wybierasz, a i bez matmy rozszerzonej to raczej nie zawojujesz.
Nostry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1361
Rejestracja: 9 cze 2004, o 15:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Litzmannstadt
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz

co po liceum?

Post autor: Nostry »

po liceum jest matura
Awatar użytkownika
`vekan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 875
Rejestracja: 23 sty 2006, o 21:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: far away
Podziękował: 139 razy
Pomógł: 71 razy

co po liceum?

Post autor: `vekan »

DD13BB pisze:nie zwiazane z matematyka,