Odżywianie w stołówkach studenckich

Awatar użytkownika
epicka_nemesis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: 27 gru 2010, o 00:05
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 60 razy
Pomógł: 28 razy

Odżywianie w stołówkach studenckich

Post autor: epicka_nemesis »

Jestem studentką nie powiem czego i nie powiem gdzie. Pęd życia - zwłaszcza podczas sesji egzaminacyjnej - zmusza czasem do żywienia się w róznych barach tudzież stołówkach studenckich. Chciałam zapytać jak to jest z miejscami, w których czasem jadacie drodzy forumowicze. Podzielę się moimi wrażeniami. Na stołówce uczelnianej, w której często jem obiad "gwoździem programu" jest tzw. "kotlecik z niespodzianką". Za każdym razem gdy takiego zjadam - jest w nim coś innego. Czasem jest w nim szyneczka, czasem kukurydza, czasem ser żółty, czasem brokuły, a czasem można trafić na "zonka" czyli ohydny łój. Dodam tylko, że pewnego dnia po podłodze chodziła szczypawka - nie chciałabym, żeby takie zwierzątko było niespodzianką w kotleciku mój przyjaciel skomentował ten fakt bardzo celnie: "skoro szczypawkom taka kuchnia smakuje, to czemu ty miałabyś nią pogardzić?" no cóż mnie to przekonuje... niebardzo.
Jakie są niespodziewanki w stołówkach w których zdarza wam się jadać?
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, o 20:00 przez epicka_nemesis, łącznie zmieniany 1 raz.
Lbubsazob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4672
Rejestracja: 17 maja 2009, o 13:40
Płeć: Kobieta
Podziękował: 124 razy
Pomógł: 978 razy

Odżywianie w stołówkach studenckich

Post autor: Lbubsazob »

Ja nawet nie mam stołówki na uniwerku (może i lepiej?!), za to jest tam bufet, w którym kanapka kosztuje 3,50, więc już lepiej brać z chaty...
Awatar użytkownika
epicka_nemesis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: 27 gru 2010, o 00:05
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Poznan
Podziękował: 60 razy
Pomógł: 28 razy

Odżywianie w stołówkach studenckich

Post autor: epicka_nemesis »

Lbubsazob pisze:... w którym kanapka kosztuje 3,50...