Skądinąd dało się od czasu do czasu wyczuc, że niektórzy userzy interesują się komiksami i filmami animowanymi rodem z Japonii. Stąd też pytanie, jakie są wasze ulubione mangi bądź filmy anime?
Ze swojej strony podam klasyfikację:
mangi:
1.houshin engi
2.bleach
anime
1.slayers
2.soul hunter (na podst. houshin engi)
3.bleach
[ew. 4.dragon ball, ale to już staaare dobre czasy ]
Manga & Anime
- Calasilyar
- Użytkownik
- Posty: 2656
- Rejestracja: 2 maja 2006, o 21:42
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław/Sieradz
- Podziękował: 29 razy
- Pomógł: 410 razy
- hellsing
- Użytkownik
- Posty: 191
- Rejestracja: 30 mar 2006, o 14:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Z kątowni
- Podziękował: 11 razy
- Pomógł: 16 razy
Manga & Anime
Mangi:
1. GTO
2. Hellsing
3. Priest
Anime:
1. Hellsing
2.Slayers
3.Ghost in the ....
Narazie mało czytałem bo u nas w księŋarniach aż tyle tego niema ale nadrabiam straty.
1. GTO
2. Hellsing
3. Priest
Anime:
1. Hellsing
2.Slayers
3.Ghost in the ....
Narazie mało czytałem bo u nas w księŋarniach aż tyle tego niema ale nadrabiam straty.
-
- Użytkownik
- Posty: 1330
- Rejestracja: 10 paź 2004, o 13:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Pomógł: 104 razy
Manga & Anime
Well...
1. Ayakashi
2. Shingetsutan Tsukihime
3. Hanbun-no tsuki-ga noboru sora (Looking up at the half-moon)
4. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
5. Mushi-shi
6. Azumanga Daioh
7. Ghost in the shell: Stand alone complex
8. Aa, Megami-sama
9. Black Lagoon
[...]
Duzo tego jest
1. Ayakashi
2. Shingetsutan Tsukihime
3. Hanbun-no tsuki-ga noboru sora (Looking up at the half-moon)
4. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
5. Mushi-shi
6. Azumanga Daioh
7. Ghost in the shell: Stand alone complex
8. Aa, Megami-sama
9. Black Lagoon
[...]
Duzo tego jest
- Arbooz
- Gość Specjalny
- Posty: 357
- Rejestracja: 13 gru 2004, o 20:44
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Białogard/Warszawa
- Podziękował: 3 razy
- Pomógł: 7 razy
Manga & Anime
Anime:
1. Cowboy Bebop - o klasę przed wszystkim innym! Mój zdecydowany No1 ;]
2. Azumanga Daioh - świetny humor, choć to kwestia gustu (specyficzny styl). Kto zobaczy ten zrozumie ;]
Manga:
1. Dragon Ball - że stary? że już się wszystkim przejadł? to nieważne. Dla mnie po prostu arcydzieło (Bez porównania lepsze od wersji anime!)
2. Naruto - mnóstwo akcji, humor, wyścigi zbrojeń i charakterystyczni bohaterowie. Czego chcieć więcej? ;]
3. Usagi Yojimbo - abstrahując od poziomu "mangowatości" - kawał naprawdę dobrego komiksu.
1. Cowboy Bebop - o klasę przed wszystkim innym! Mój zdecydowany No1 ;]
2. Azumanga Daioh - świetny humor, choć to kwestia gustu (specyficzny styl). Kto zobaczy ten zrozumie ;]
Manga:
1. Dragon Ball - że stary? że już się wszystkim przejadł? to nieważne. Dla mnie po prostu arcydzieło (Bez porównania lepsze od wersji anime!)
2. Naruto - mnóstwo akcji, humor, wyścigi zbrojeń i charakterystyczni bohaterowie. Czego chcieć więcej? ;]
3. Usagi Yojimbo - abstrahując od poziomu "mangowatości" - kawał naprawdę dobrego komiksu.
- Comma
- Użytkownik
- Posty: 647
- Rejestracja: 22 lis 2004, o 19:12
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: B-j
- Podziękował: 1 raz
- Pomógł: 77 razy
Manga & Anime
The best from the best:
- Full Metal Alchemist -a&m
- Naruto - a&m
- Full Metal Panic! (także Fumoffu) - anime
- Air Gear - anime
- Bleach - a&m
- Cowboy Bebop - manga
- NGE - anime
- kiedyś Soul Hunter, ale to było dawno; nie puszczają juz tego, a ja nie wiem gdzie to dostać - anime
- z aczęłam GiS SAC i zbaczymy co z tego będzie, ale na pewno jest interesujące - anime
Generalnie mam słabość do shonen manga i pochodnych anime nie mam pojęcia dlaczego...
- Full Metal Alchemist -a&m
- Naruto - a&m
- Full Metal Panic! (także Fumoffu) - anime
- Air Gear - anime
- Bleach - a&m
- Cowboy Bebop - manga
- NGE - anime
- kiedyś Soul Hunter, ale to było dawno; nie puszczają juz tego, a ja nie wiem gdzie to dostać - anime
- z aczęłam GiS SAC i zbaczymy co z tego będzie, ale na pewno jest interesujące - anime
Generalnie mam słabość do shonen manga i pochodnych anime nie mam pojęcia dlaczego...
-
- Użytkownik
- Posty: 1330
- Rejestracja: 10 paź 2004, o 13:30
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Pomógł: 104 razy
Manga & Anime
Comma -> Soul Hunter nazywa sie Houshin Engi i wydany zostal bodajze calkiem niedawno przez jakas grupe fansubberska, takze radze poszukac
Co do kwestii shounen, to tak to juz jest, ze dziewczeta wlepiaja galy w shounen, a mezczyzni rozpaczaja i wzruszaja sie nad shoujo
Arbooz -> jak Ci sie podobala Azumanga, to polecam The Melancholy of Haruhi Suzumiya - w razie checi wykombinowania skads zapraszam do 222
Co do kwestii shounen, to tak to juz jest, ze dziewczeta wlepiaja galy w shounen, a mezczyzni rozpaczaja i wzruszaja sie nad shoujo
Arbooz -> jak Ci sie podobala Azumanga, to polecam The Melancholy of Haruhi Suzumiya - w razie checi wykombinowania skads zapraszam do 222
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 wrz 2008, o 17:35
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Podziękował: 3 razy
Manga & Anime
Ja oglądam:
Naruto
Saiyuki
He is my master
Death Note
Ouran High School Host Club
Chobits
Pozdrawiam fanów ^^
Naruto
Saiyuki
He is my master
Death Note
Ouran High School Host Club
Chobits
Pozdrawiam fanów ^^
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 maja 2007, o 10:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pleszew
Manga & Anime
Moim zdaniem anime najlepsze jest, a konkretniej Hellsing, Full Metal Alchemist no i moze Bleach jeszcze.