Strona 2 z 2
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:18
autor: Jan Kraszewski
Co dałoby Ci zupełnie bezsensowną odpowiedź. To zadanie nie polega na wykonaniu działania arytmetycznego, tu trzeba zinterpretować polecenie, a jedyna sensowna interpretacja jest taka, jaką podał autor. Pierwsza część pytania, czyli "Jaki procent czarnych samochodów" ogranicza sytuację do podzbiorów zbioru czarnych samochodów.
JK
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:19
autor: anna_
To zadanie z 7 klasy szkoły podstawowej.
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:21
autor: Jan Kraszewski
No i co z tego?
JK
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:23
autor: anna_
Nauczyciele, których pytałam o rozwiązanie podają tam \(\displaystyle{ 125\%}\), a uczniowie \(\displaystyle{ 25\%}\)
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:24
autor: Jan Kraszewski
No to uczniowie są mądrzejsi od nauczycieli.
JK
Re: Samochody
: 8 lis 2019, o 14:26
autor: anna_
Jan Kraszewski pisze: ↑8 lis 2019, o 14:24
No to uczniowie są mądrzejsi od nauczycieli.
JK