potrzebuje wypelnic luki w tym kodzie /wlasciwie to ten kod to jedna wielka luka
moze ktos mi pomoze
#include
using namespace std;
class elem {
private: elem *left;
elem *right;
int num;
elem(int a)
{
left=NULL;
right=NULL;
num=a;
}
friend class tree;
};
class tree {
elem * root;
public:
// dopisać konstruktor
tree()
{
root=NULL;
}
// dopisać funkcję, która zwraca wskaźnik do korzenia drzewa
elem* powrot_root_wsk(){
return root;
}
// dopisać funkcję, która dodaje nowy element do BST
void dod_element ();
// dopisać funkcję, która zliczy ilość wszystkich elementów drzewa BST
// dopisać funkcję, która sprawdza, czy podana przez użytkownika liczba
// znajduje się w którymkolwiek elemencie drzewa
// dopisać funkcję, która drukuje elementy zgodnie z porządkiem preorder
// dopisać funkcję, która drukuje elementy zgodnie z porządkiem inorder
// dopisać funkcję, która drukuje elementy zgodnie z porządkiem postorder
// dopisać funkcję, która drukuje elementy parzyste, które występują w
drzewie
// dopisać funkcję, która usuwa z drzewa obiekt o wskazanym numerze
// dopisać funkcję, która usuwa wszystkie liście w drzewie
};
int main() {
// utworzyć drzewo o tylu elementach, ilu zażyczy sobie użytkownik
couta;
// przetestować wszystkie funkcje
system("pause");
return 0;
}
BST c++
- eloar
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 cze 2007, o 16:59
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował: 8 razy
- Pomógł: 12 razy
BST c++
Chyba trochę za wiele oczekujesz. Gotowe algorytmy przeszukiwania znajdziesz na wikipedii.
Dodatkowo zajrzyj:
Tutaj zamieszczałem programy z laborek z Algorytmów i z Programowania Obiektowego. Programy podpisane są numerami laborek i niestety nie pamiętam, które dotyczyły drzew. Jakieś tam na pewno są. Przejrzyj, przeanalizuj i skorzystaj.
Dodatkowo zajrzyj:
Tutaj zamieszczałem programy z laborek z Algorytmów i z Programowania Obiektowego. Programy podpisane są numerami laborek i niestety nie pamiętam, które dotyczyły drzew. Jakieś tam na pewno są. Przejrzyj, przeanalizuj i skorzystaj.