Kod: Zaznacz cały
wektor4d dodawanie (wektor4d wek, wektor4d wek2){
...
}
Kod: Zaznacz cały
wektor4d dodawanie (wektor4d wek, wektor4d wek2){
...
}
Kod: Zaznacz cały
main:
wektor1=wczytaj_wektor
wektor2=wczytaj_wektor
wypisz_wektor()
dodawanie(wektor1, wektor2)
return nowywektor
.Kod: Zaznacz cały
wektor4d dodawanie(wektor4d wek, wektor4d wek2)
{
wektor4d best = wek.wspONE + wek2.wspONE;
return best;
}
Kod: Zaznacz cały
wektor4d Nwec = Nwec1 + Nwec2 + Nwec3...
Kod: Zaznacz cały
struct wektor4d
{
int wspONE;
int wspTWO;
int wspTHREE;
int wspFOUR;
};
Kod: Zaznacz cały
wektor4d wczytaj_wektory_n(int n)
{
wektor4d* tab = new wektor4d[n];
for(int i=0; i<n; i++)
{
tab[i] = wypisz_wektor();
}
return *tab;
}
Kod: Zaznacz cały
double dodawanie_n(const int* tab, int n)
{
int *wspolrzedne = new int[4];
for(int i=0; i<n; i++)
{
wspolrzedne[i] = tab[i] + tab[i].wspTWO + tab[i].wspTHREE + tab[i].wsp.FOUR;
};
return 0;
}