[C++][Borland C] Snake w borlandc w trybie graficznym

dekros
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 18:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

[C++][Borland C] Snake w borlandc w trybie graficznym

Post autor: dekros »

Tak jak w temacie czy może ktoś mi pomóc i powiedz jak sprawdzić w trybie graficznym czy dany pixel
był jużna tych kordynatach?
myslałem nad tablicą ale na lekcjach uczyliśmy się dopiero tablicy jedno wymiarowaych tzn

Kod: Zaznacz cały

int tab[20]; // np
i 2 pytanie czy da sie w jakiś łatwy sposób doczepiać nastepne pixele do tego "węża" np co jakiś czas lub w jakiś sposób
Ostatnio zmieniony 3 lis 2014, o 19:09 przez Afish, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa wiadomości.
ODPOWIEDZ