[Algorytmy] Sprawdzenie przecięcia i unia wielokątów

Awatar użytkownika
Borneq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 247
Rejestracja: 23 lip 2010, o 07:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: geo:lat=0 geo:lon=0
Podziękował: 13 razy

[Algorytmy] Sprawdzenie przecięcia i unia wielokątów

Post autor: Borneq »

Potrzebuję szybko sprawdzić czy wielokąty się przecinają. Jeśli tak - wyliczyć ich sumę (unię), najlepiej jakby działało to z pewną tolerancją, np. łączyło wielokąty będące blisko siebie.
Znalazłem parę plików pdf ale z dość skomplikowanymi algorytmami po angielsku. Jaki wybrać? Czy są proste opisy po polsku?-- 28 paź 2014, o 11:19 --Jest , który ma parę niejasności:
Dla ustalenia uwagi przyjmiemy umowę, że każda krawędź jest zorientowana w ten sposób, że poruszając się wzdłuż niej zgodnie z orientacją mamy wnętrze wielokąta po prawej stronie
Są możliwe dwa przypadki, jak wybrać odpowiedni?
Drugie - w celu przyśpieszenia wymagany jest algorytm zamiatania, sam w sobie nietrywialny.
ODPOWIEDZ