[C#] Lista - 40 pól, ruch pionka

Awatar użytkownika
Sebastiano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 9 kwie 2010, o 11:20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tychy
Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy

[C#] Lista - 40 pól, ruch pionka

Post autor: Sebastiano »

Cześć.
Mam listę 40 pozycji na planszy, i chciałbym zaimplementować ruch pionka "Pionekg1", zczytuje sobie ilość wyrzuconych oczek np.12 i chciałbym pionkem przenieść się na pole 12 w liście, jak to zaimplementować?

Kod: Zaznacz cały

class Pozycja
    {
        public Pozycja(int nrPola, int pozX, int pozY)
        {
            NrPola = nrPola;
            pozX = PozX;
            pozY = PozY;
        }

        public int NrPola { get; set; }
        public int PozX { get; set; }
        public int PozY { get; set; }
        
    }

    class Gra
    {
        private readonly Kostka _kostka;
        private readonly Form1 _form1;
       

        List<Pozycja> pozycje = null;

        public Gra()
        {
            //pozycje = new List<int>();

            //pozycje.Add(new Pozycja(nr, x, y));
            pozycje.Add(new Pozycja(1, 582, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(2, 511, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(3, 459, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(4, 408, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(5, 356, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(6, 305, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(7, 253, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(8, 199, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(9, 147, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(10, 94, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(11, 17, 577));
            pozycje.Add(new Pozycja(12, 17, 504));
            pozycje.Add(new Pozycja(13, 17, 454));
            pozycje.Add(new Pozycja(14, 17, 403));
            pozycje.Add(new Pozycja(15, 17, 351));
            pozycje.Add(new Pozycja(16, 17, 299));
            pozycje.Add(new Pozycja(17, 17, 248));
            pozycje.Add(new Pozycja(18, 17, 196));
            pozycje.Add(new Pozycja(19, 17, 147));
            pozycje.Add(new Pozycja(20, 17, 94));
            pozycje.Add(new Pozycja(21, 17, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(22, 94, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(23, 146, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(24, 198, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(25, 250, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(26, 302, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(27, 356, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(28, 409, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(29, 461, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(30, 512, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(31, 590, 19));
            pozycje.Add(new Pozycja(32, 590, 95));
            pozycje.Add(new Pozycja(33, 590, 147));
            pozycje.Add(new Pozycja(34, 590, 198));
            pozycje.Add(new Pozycja(35, 590, 248));
            pozycje.Add(new Pozycja(36, 590, 301));
            pozycje.Add(new Pozycja(37, 590, 351));
            pozycje.Add(new Pozycja(38, 590, 404));
            pozycje.Add(new Pozycja(39, 590, 453));
            pozycje.Add(new Pozycja(40, 590, 505));
        }
       
        public void RuchPionka()
        {
           
            if ((_kostka.AktualnieWylosowano + _kostka.AktualnieWylosowano2) > 0)  //jeżeli to co jest wylosowane na kostkach jest > 0 to gracz sie przesuwa o wylosowana ilosc pozycji
            {
                Pozycja pole = pozycje.Find(x => x.NrPola == (_kostka.AktualnieWylosowano + _kostka.AktualnieWylosowano2));
             _form1.Pionekg1.Location=??????????????;  
                
               
            }
        }
Afish
Moderator
Moderator
Posty: 2828
Rejestracja: 15 cze 2008, o 15:45
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Seattle, WA
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 356 razy

[C#] Lista - 40 pól, ruch pionka

Post autor: Afish »

A czym jest _form1.Pionekg1.Location ?
ODPOWIEDZ