Witam,
mogłby mi ktoś pomóc i powiedzieć jak wyglądał będzie schemat kodu do gry w snake'a, takiej jak tu:
jakie funkcje i struktury ?
[C] Gra w wężyka (snake)
-
- Użytkownik
- Posty: 121
- Rejestracja: 3 maja 2010, o 17:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Podziękował: 14 razy
- Pomógł: 2 razy
- vpprof
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 11:20
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 26 razy
- Pomógł: 64 razy
[C] Gra w wężyka (snake)
Na pewno wąż (położenie, załamki, kierunek ruchu), jedzenie (położenie), plansza (chodzi o krawędzie planszy). Tyle ze struktur czy obiektów. A funkcje to oczywiście ruch węża, zjedzenie czegoś tam i ugryzienie siebie samego. Tyle mi przychodzi do głowy na razie.
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: 24 lip 2012, o 23:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: hmm ?
- Podziękował: 147 razy
- Pomógł: 2 razy
[C] Gra w wężyka (snake)
ja dodam:
liczenie punktów, zmienna w której bd przechowywana ta wartość.
i ew. Zmienna, po której jesli jest ==true, przenosi CIe do "GAME OVER" .
liczenie punktów, zmienna w której bd przechowywana ta wartość.
i ew. Zmienna, po której jesli jest ==true, przenosi CIe do "GAME OVER" .