Minimalizacja liczby przecięć krawędzi przy rysowaniu gra

UNIX_admin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 185
Rejestracja: 6 maja 2006, o 14:24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 32 razy

Minimalizacja liczby przecięć krawędzi przy rysowaniu gra

Post autor: UNIX_admin »

Witam,
Czy zajmował się ktoś badaniem planarności grafów lub minimalizacją liczby przecięć krawędzi grafu? Jesli tak, to bardzo prosze o jakieś namiary na materiały na ten temat. Szczególnie przydatne byłyby kody źródłowe C, C++ lub Java.
Przeglądałem fragmenty książki Bronisława Jankowskeigo pt. Grafy algorytmy w Pascalu, niestety nie mam pełnej wersji tej książki, ani dołączonej do niej płyty CD więc jeśli ktoś posiada tę książkę, to bardzo bym prosił o udostępnienie np obrazu dołączonej płyty CD.
ODPOWIEDZ