Zdefiniuj klasę służącą do przechowywania danych o rozrywkach: cena, nazwa i opis. Zdefiniuj potrzebne metody (konstruktory domyślny, inicjujący, kopiujący). Utwórz klasę potomną klub, zawierającą pole do przechowywania informacji o rodzaju muzyki i godzinach otwarcia. Dodaj potrzebne metody. Napisz program testujący działanie obiektów zdefiniowanych klas.
Bardzo proszę o pomoc w tym zadaniu.
[C++] Klasa przechowująca dane o rozrywkach
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 17 maja 2012, o 12:00
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 4 razy
[C++] Klasa przechowująca dane o rozrywkach
Ostatnio zmieniony 16 cze 2013, o 20:36 przez Afish, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Staraj się lepiej dobierać nazwy tematów, tak by wskazywały o czym jest treść zadania.
Powód: Staraj się lepiej dobierać nazwy tematów, tak by wskazywały o czym jest treść zadania.