Witam!
Chcę umieścić pliki w zasobach programu, kiedy już to zrobię i chcę skompilować program, pojawia się komunikat "RLINK32: out of memory!". Przeszukałam google i dalej nie mam pojęcia co zmienić.
Projekt jest duży, prawie 800MB. Mam tam 2 filmiki i piosenkę, program ma odtwarzać na dowolnym komputerze, więc te pliki muszą być w programie, czy jest jakiś inny sposób żeby je tam umieścić ? Oprócz tego pliku .rc.
[C++ Buider]Pliki w zasobach
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 21:23
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Biegun Północny
-
- Użytkownik
- Posty: 145
- Rejestracja: 16 lis 2007, o 09:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gniezno
- Podziękował: 2 razy
- Pomógł: 27 razy
[C++ Buider]Pliki w zasobach
a dlaczego nie w jakimś normalnym formacie i odwołanie się do tego z programu?
poza Tym "na każdym" komputerze to wielkie nadużycie
poza Tym "na każdym" komputerze to wielkie nadużycie
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 21:23
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Biegun Północny
[C++ Buider]Pliki w zasobach
Chodzi mi o to, że nauczyciel może oceniać ten projekt na swoim komputerze albo szkolnym, albo domowym. Problem tkwi w tym, że nie wiem czy jeśli mam napisane ścieżki C:\... odnoszące się do mojego komputera, to odtworzy to bez problemu na innym komputerze.
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 21:23
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Biegun Północny
[C++ Buider]Pliki w zasobach
Dzięki, zrobiłam tak, ku zaskoczeniu blondynki też działa.
W ten sposób w każdym C++ Builder 6 będzie mi to odtwarzało? + dla pewności, czy na pewno zrobiłam to dobrze: Animate1->FileName="ziemia.avi"; ?
W ten sposób w każdym C++ Builder 6 będzie mi to odtwarzało? + dla pewności, czy na pewno zrobiłam to dobrze: Animate1->FileName="ziemia.avi"; ?