Z pogranicza informatyki i matematyki i exela

scholastyka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2012, o 13:51
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1 raz

Z pogranicza informatyki i matematyki i exela

Post autor: scholastyka »

Jestem w klasie 1 LO i nauczyciel na informatyce dał mam taką zagwozdkę.
Tworzyliśmy najpierw formułę, która miała zliczać średnią, z sąsiadujących komórek.
Potem w centralą komórkę wpisaliśmy dużo większą liczbę ( wcześniej wszędzie było 22 ) no i zrobiliśmy wykres. Wyglądał on jak łamana, ale mamy przemyśleć do czego będzie dążyła ta linia, jeśli będziemy ją coraz bardziej zagęszczać. Pomocy nie wiem jak się za to zabrać i jaka właściwie funkcja matematyczna obrazuje ten wykres.
Ein
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1358
Rejestracja: 4 lip 2009, o 13:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Pomógł: 222 razy

Z pogranicza informatyki i matematyki i exela

Post autor: Ein »

Ciężko skumać o co Ci chodzi, ale może o to
scholastyka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lis 2012, o 13:51
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1 raz

Z pogranicza informatyki i matematyki i exela

Post autor: scholastyka »

Wydaje mnie się, że to nie to, tamten wykres był bardziej miękki no i nie za bardzo rozumiem jak średnia mogłaby się łączyć z rozkładem..
ODPOWIEDZ