Implementuję sobie "hazardową" wersję gry w sapera.
Mamy planszę o wymiarach \(\displaystyle{ 5 \times 5}\) na której znajdują się bomby.
Możemy wybrać ilość bomb z przedziału \(\displaystyle{ 3-24}\),
oraz stawkę z listy \(\displaystyle{ [0, 1, 10, 50, 100, 500, 1000, 2000, 3000, 5000]}\)
W zależności od ilości bomb zwiększa się stawka wygranej.
Kod: Zaznacz cały
3- x1.02
4- x1.07
5- x1.13
6- x1.18
7- x1.25
8- x1.32
9- x1.41
10- x1.5
11- x1.61
12- x1.73
13- x1.88
14- x2.05
15- x2.25
16- x2.5
17- x2.81
18- x3.21
19- x3.75
20- x4.5
21- x5.63
22- x7.5
23- x11.25
24- x22.5
Sam schemat gry przypomina trochę ruletkę, więc zastanawiam się czy podejście progresywne nie byłoby w tym przypadku "groźne" dla mojej gry?
Chodzi o klikanie ciągle w jedno pole i w przypadku wygranej stawianie minimalnej stawki a w przypadku przegranej podbijanie stawki.
Klikacz puszczony na dłuższy okres wydawał się (w dłuższej perspektywie) tylko zyskiwać.
Proszę o pomoc przy modelu matematycznym- jeżeli można go tak nazwać.