Chce napisać algorytm szukania drogi w grafie. Tzn. czy istnieje połączenie w grafie skierowanym miedzy wierzchołkiem 'a' a wierzchołkiem 'b'. Graf mam zrobiony na tablicach. Mam 3 struktury. Żeby to lepiej wyobrazić wrzucę kod headera:
Kod: Zaznacz cały
typedef struct
{
char *_id;
char *_id_luku;
} str_sasiad;
typedef struct
{
int _ilosc;
str_sasiad *_sasiad;
char *_id;
} str_wierz;
typedef struct
{
int _ilosc;
str_wierz *_wierz;
} str_graf;
Ale kurde nie mam pojecia jak zrobic szukanie drogi. Myślałem o Dijkstry, ale nie mogę go w żaden sposób zaimplementować, bo zwyczajnie nie wiem jak niestety i go nie rozumiem. Więc może wybór padnie na algorytm Floyda bo wydaje mi sie najlepszym rozwiazaniem. Pierwszym problemem jaki mnie spotyka to wagi grafu i wszystko co dalej z tym zwiazane. Prosilbym o jakas pomoc, chociaz w pseudokodzie.